Vad är nu detta?

Jag blir alltid avis när det dyker upp en utbetalning till Jimmy som det allt för oftast gör. Tycker att jag är i mer behov av ekonomisk support än honom ;)! Hur som hellst så höll jag på dö av lycka idag då jag hämtade posten och fann ett brev med en utbetalning till MIG! Vilken lycka tänkte jag tills jag öppnade kuvertet...1400 kronor tillbaka pga en dubbelbetald premie???? Vadå premie, fattar nada? Är det bara att tacka å se glad ut eller??? 

Idag är det fredag-min favvodag på veckan! Men det hade känts ännu bättre om jag hade en ledig helg framför mig! Jobbar lördag och söndag kväll = noll socialt liv!
Sitter och kollar receptsajter om ngt tips på smarrig middag till ikv. Gjorde en skitgod teryakiwok med lövbiff för länge sedan som Jimpa blev helt såld på. Får kanske bli den om inget annat spännande dyker upp!

Kommentarer
Postat av: Emma

Mmm den där teriyakibiffen brukar vi också göra (det var du som tipsade om den) Jag undrar vad vi ska käka.. vi har haft frystömning i veckan- jag har typ inte handlat sen nyårs :-) Skulle ju vara nice med något gott ikväll faktiskt! Det kanske blir teriyaki för oss också!

Trevligt med lite kulor som rullar IN :-) Här rullar dom bara ut av någon anledning...

Hoppas ni får en mysig kväll! Då ses vi på söndag! Kramis

2008-01-11 @ 14:22:34
URL: http://emsie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0