Vårshopping

Ja julen hinner knappt passera innan affärerna exploderar av vårens nyheter o trender. Jag är i akut behov av en ny vårjacka så jag har faktiskt redan börja kolla runt lite smått. Inte i syfte att jag nödvändigtvis måste shoppa en snart men nu har jag ju lite tid på mig innan det är dax att hänga undan vinterjackan (& det känns j*kligt långt bort faktiskt)! 

Är lite sugen på en sådan:...men jag vet inte! Har i vanlig ordning grym beslutsångest vilket ofta leder till att det inte blir någonting!


En snygg kappliknande jacka hade inte varit så fel heller men det känns inte som någon praktisk vardagsjacka vilket jag är ute efter. En till o från jobbetjacka. Men det vore inte helt fel med en snyggare jacka de (få) gånger man stylar upp sig. Hittade en som jag gillade...men varför i fridens tid har de inte långa ärmar på jackor??? Det gör att den går bort på en gång! Annars var den snygg!
(skulle dock inte valt denna färg tror jag)


Kommentarer
Postat av: Emma

Kappan var supersnygg! Det är grymt snyggt med trekvartsärm, men inte designat för norrländskt klimat skulle jag tro..

Hoppas ni får en trevlig lördag!

2008-01-26 @ 15:34:03
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Lillasysteryster

Precis en sådan skinnjacka vill jag ha! Var kommer den på bilden ifrån?

2008-01-26 @ 22:20:35
URL: http://lillasysteryster.blogspot.com
Postat av: Annelie

Klädgalning ;-)

2008-01-27 @ 03:10:53
URL: http://anneliehansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0