ÄNTLIGEN...

...så är det härliga sommarvädret här igen :)!

Tyvärr så sov jag bort hela fm då jag jobbat natt men solen verkar fortsätta skina om man ska förlita sig på vädergubbarna. Igår så bröt jag min semester för att jobba 14-21 på mitt jobb. Sen blev det racerspurt med fårrden till Byske för att jobba 21-07. Gissa om det var skönt att få krypa ner i sängen efter ett 17-timmars arbetspass?

Mina extra pengar som jag får in ska gå direkt till detta:

..Längtar, längtar. LÄÄÄÄNGTAR!!!!

Ikväll så blir det premiär för min del på lanternan. Det vankas schlagerkväll som förstås inte får missas! 

Kram kram från Båtvik! 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag vill också vara med på schlagerkvällen!!! Varför kan den inte vara nästa tisdag istället?? Kan du inte be att dom kör en repris då, för min skull? =) Förresten, så tycker jag att det var megaläskigt det som hände härom dagen när vi pratade.... Creepy!! =)

2008-07-01 @ 22:47:39
URL: http://www.nogg,se/maltegunde
Postat av: Stefano

sorry,I need Anna Wrangensten e.mail....i really want to know what she is doing now. Just to talk with her. Beautiful days together

[email protected]

2008-07-02 @ 17:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0