Sista semesterdagarna :(

Här kommer några av helgens alla bilder:




Jag har åter varit ute o gett mig på ett försök att fota rörliga bilder men som jag nämnt tidigare...det är INTE lätt!!! Detta var det bästa jag presterade:



Fredagskvällen bjöd på smyckesparty, vin & spel. Mucho trevlig kväll!
...Emma fick sig en liten hjälpreda!

...många fiiina smycken var det!!

Igår, lördag, så chockade vädergudarna oss med något som liknade sommarväder. Jag tror hela Byske var i chock över solen och värmens närvaro. På afton så åkte vi ut med båten till ett riktigt smultronställe, krokgrundet, där vi stekte renskav på mourrikan. Gott, gott! Då kändes det äntligen som sommar o semester (som tyvärr är slut snart)!

 
 




Idag så gjorde vi årets premiär på plajjan. På svensk mark vill säga. Agnes tog sig ett dopp medans torrbollen, dvs jag, höll mig på land. Det ska mycket till innan jag doppar mig...typ 20-gradigt vatten eller en tokhet bastu att värma sig i.


Imorgon så skulle min första arbetsdag ha infallit men min söta chef har fixat ledigt åt mig som kompensation för ett par byten av arbetspass som jag har gjort. Det känns ju inte helt fel! 

Hej hopp från Båtvik... 

Kommentarer
Postat av: Linda J

Jag ser fram emot en tjejkväll i bastuflotten...jag har beställt finväder till v.31 =)

KRAM

2008-07-14 @ 20:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0