Lite solsken önskas

Skitväder idag igen!

Jimpa kom hem från jobbet idag med världens leende på läpparna. Tyvärr så möttes han av mindre leende läppar! Snarare en surläpp. Anledningen till hans "braiga" humör är att han har endast en arbetsdag kvar innan 7 veckors ledighet. Själv så känns det en aning bittert då morgondagen är min sista semesterdag på denna skitsommar! Fast jag har ju min ledighet i augusti att se fram emot. Alltid nått!

Idag har jag och systern varit en repa till stan. Vad passar inte bättre en regnig dag än en shoppingrunda? Det blev faktiskt en del inköp. Jag hittade bland annat en kofta, plattång, en sjal, lite Agneskläder, ett linne, utemöbler och lite annat smått & gott. Så det höjde sinnestämningen ett snäpp. Bara ett litet snäpp!

Resten av dagen känns det som att jag har rastat voffsingar i kors. Jag har varit hundvakt åt 3 av svärmors 4 fyrbenta inneboende det sista dygnet. Eftersom jag inte är något hundproffs så har jag inte velat gå med alla 3 samtidigt så jag har delat upp dem och istället gått en massa promenader. Jaja, det skadar aldrig med lite extra motion.   

Här kommer några pics från sista tiden:

...nu börjar det skymma här på kvällarna. Snart är det mörkt dygnet runt! Hualigen!


...fina blåklockor



...Agnes o hennes bästa kompis det sista dygnet!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag som brukar tycka att du är så långt norrut. Slog mig just att jag är ännu högre upp nu :-)

2008-07-11 @ 15:40:44
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0