Alla sätt är bra utom de dåliga :)

Agnes har som många av er vet duschvägrat de sista månaderna. Rackarungen har kommit på att hon bara inte ska låta sig rengöras och jag kan för mitt lit inte förstå mig på denna tvära vändning! Tidigare så var hon ju värsta blötdjuret! Det har iaf varit tvångsdusch eller åka till folk och låna badkar som gällt sista tiden. Badkar funkar nämligen.

Jag lät henne pröva bada i diskhon i köket idag vilket fungerade finfint till min stora lycka! Men varför funkar diskhon men inte hennes badbalja???




Som ni ser så känns en ordenlig skrubb som ett mer eller mindre måste!


Jag kan ändå inte mer än hoppas på att hennes vägra-bada-fas snart går över!

Kommentarer
Postat av: Lisa

vattenkrig och hoppa genom vattenspridare är ju andra kuliga sommar-aktiviteter... går ju kanske att kombinera med lite tvål och vips så har du en renare dotter..!!

2008-07-02 @ 22:50:32
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Ida

Hehe.. det är inte lätt, jag har provat de mesta med min lilla (nu stora) rackarunge!! Han gick till sist med på att duscha men bara om han fick sitta på bobbycar och tuta samtidigt. :) Det gällde dock att vara snabb med tvål och schampoo..



Det gav dock med sig till slut, jag antar att de gör de hos er också! :)



Kom förbi på en fika i dagarna om ni vill, vi har ju en som fyller fem idag! :D



Kram!

2008-07-03 @ 02:16:08
URL: http://tjenatjockis.blogspot.com
Postat av: Stefano

sorry,I need Anna Wrangensten e.mail....i really want to know what she is doing now. Just to talk with her. Beautiful days together

[email protected]



2008-07-03 @ 11:55:28
Postat av: sandra

Uj, vilken smutsgris! Var en sväng på stranden idag. Dom har trubadur och afterbeach på tavernan, såg jättemysigt ut!! Blev ölsugen direkt, måste prövas..

2008-07-03 @ 17:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0