Bildmix från en grå å trist dag i norr

Regn å rusk, kalla vindar. Vad passar inte bättre då än en riktig rengöring av huset? Välbehövligt! Jag har skurat hemmet från topp till tå idag och det känns så j*kla skönt!!! Nu jobbar jag fram till fredag och sedan styr vi kosan söderut och det är alltid nice att komma hem till ett rent hem! Lilla hjälpredan har skurat frenetiskt de få vakna timmar som hon haft idag. Hon sov nämligen till efter 9 idag och sedan ett maratonpass mitt på dagen. Jag har fotat lite mellan varven. Här kommer några av bilderna: 



Blomster som jag fick av jobbet i efterskott då jag fyllt år. De börjar bli lite slitna vid det här laget :)!


Lilla A och favvomjukisen - siken






...nä nu orkar jag inte städa mer!!!

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Hallå!



Nu ska jag kolla om ni har rätt om Bulgarien. Imorgon kl. 08.00 lyfter planet mot semester. Ska bli skönt!

Kram Lillemor

2008-06-09 @ 20:40:20
Postat av: Johanna

Härligt! Vart i Bulgarien blir det?

2008-06-09 @ 20:49:49
Postat av: Momme Lena

Så fina bilder av vårat Lill-Gull!

2008-06-09 @ 20:55:01
Postat av: Sandra R

Först och främst - go'unge! Are har likadan napp, cool serie.



Vilka fina bilder på blommorna, förstora upp på canvas! Jag vill ha...

2008-06-10 @ 08:43:04
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Nattie

Fotona på blommorna högst upp är jättefina! Du skulle kunna förstora upp dessa och ha som tavlor! KRAM!

2008-06-10 @ 10:18:56
Postat av: Johanna her self

Sandra & Nattie: Tack!!! Ja det vore kanske en idé med tavla...men om ni synar blommorna så ser ni att bladen är halvvissna vilket förtar bilden lite. Jag får köpa nya fina blommor och fota :)!

2008-06-10 @ 10:45:05
Postat av: Ida

Tjena! Snygga bilder!! (som vanligt) Jag gillar också blommorna, de gör inte nåt att de finns med lite halvvisset, gör nästan bilden mer intressant! Men de är kanske jag som är lite halvknäpp! ;)



Hittade en sida med bokstäver som jag tror är skitenkla att göra själv.. så behöver inte namnet kosta en tusing! www.myfirstroom.se har snygga bokstäver, lite annan stil än dom vita men ack så snygga dom också! =)



/Ida

2008-06-10 @ 11:27:23
URL: http://tjenatjockis.blogspot.com
Postat av: Emma

Bilderna på blomman skulle jag vilja ha som tavla här hemma, gud så snygga bilder!!

2008-06-10 @ 11:28:20
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Nattie igen

Fast jag tycker det blir mer "effekt" i bilden att bladen är lite "vissna". :D

2008-06-10 @ 12:54:14
Postat av: Z

Snygg Fot-bild! Bra med skärpedjupet! De andra bilderna var också fina.

2008-06-11 @ 08:27:42
URL: http://annazoila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0