Vilken kalashelg!

Nu har vi då kalasat så det räcker och blir över :)!

På fredagen så var släkten här och uppvaktade A. Fullt ös med mycket folk, tårta och massvis med jättefina presenter!


...en av presenterna som hon fick!

Men sötaste bruden i fredag var ändå Pippi Molin! Hur cool som hellst i Agnes nya peruk. Lilla Astrid var för övrigt den enda som gick med på att pröva den.


Sen blev det även kalas igår. Mer fika, mer folk och ännu mer presenter! Det blev även ett par matcher i kubb och crocket. Kul!!!

...dumletårtan

...Anja kör huvudstupavarianten i Agnes nya rutschkana.

...söta Konrad.


...sand & pärlsocker i en härlig blandning

Idag så var det äntligen dax för årets första båttur för min del. Jimpa & A har redan hunnit vara ut med båten ett otaliga gånger. Solen sken och det var så otroligt härligt...även ute på havet. Vi var förbi svärfars stuga och fick oss lite kaffe.











Idag så avslutade vi helgen med ännu ett kalas, phu! Denna gång så var det min mormor som uppvaktades på sin 81-års dag.

Nu väntar den stundande fotbollsfinalen och ingen är gladare än jag! Inte för att jag tänker kolla på matchen utan för att eländet ÄNTLIGEN är över! Jag hatar fotboll övar allt annat!!!

Hoppas ni haft en bra helg!

...och TUSEN TACK till alla ni som kommit med så fina grejer till A!

Kommentarer
Postat av: Sandra R

Som vanligt är det finfina bilder att titta på! Det är alltid lika roligt att komma in till din blogg. :-)

Så stor Agnes ser ut på den översta bilden, de börjar bli just stora, våra älskade små ungar.

Ha en bra dag!

2008-06-30 @ 06:49:58
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Sarah

haha..Astrid var bland det roligaste jag sett....i övrigt var det som vanligt superfina bilder

2008-06-30 @ 09:53:49
URL: http://mosar.blogg.se/
Postat av: Linda J

Tja!!



Ser ut som ni haft en toppenhelg...det har vi med haft. Nu är det jobb igen för en del =(

Jag har fixat en sodastream till dig...kram

2008-06-30 @ 11:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0