Produktiv onsdag!

Det finns faktiskt en fördel med skitväder på semestern. Dock endast EN! Det är att man hinner med att göra en hel del nyttogrejjer hemma som annars inte blir gjort.

Idag så har jag röjjt hemmet efter 3 stycken (snart) 2-åringars framfart. Vi fick nämligen besök av Einar, Hugo & Frasse med mödrar i förmiddags som ville uppvakta Agnes. Mycket uppskattat!!!

Jag har städat nästan hela huset så nu ser det beboeligt ut igen. Jag rös imorse när jag såg dammråttorna virvla omkring!!! Sen har jag även hunnit med att ta tag i en massa tvätt, oljat utemöblerna, skurat av altan, baka en hel del inför helgens kalas, handla, plantera alla sommarblommor i krukor och lådor mm mm.

...ett av kvällens verk!

Men nu så är jag less på detta tråkväder så...JAG BEEER...ge mig lite goväder img snälla vädergudar ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra R

Men Johanna! Hur hinner du med allting? Var är Agnes under tiden? Vilken superduper person du är alltså. :-)

2008-06-26 @ 07:00:33
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Pia

Hej!

Gu, va duktig du är!

Jag hinner aldrig med mitt hem. Måste ta tag i det när semestern kommer.

Njut av ditt nystädade hem :)

Kram

2008-06-26 @ 09:59:44
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Tessan

Du har en utmaning i min blogg!! Förresten, jag tycker inte att rakhyvel heller är nån hit, för då har man istället stubbigt hår på benen dagen efter.

2008-06-26 @ 23:24:45
URL: http://www.nogg.se/maltegunde

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0