Roligt mejl från gammal arbetskamrat ;)

Never - Never - Never - Ever! Tell A Woman She Can't Cook!!



Ja då var det fredag och helg. Skönt med en liten ljusglimt på den annars så tråkiga semesterveckan. Tänk att vädret påverkar en så himla mycket. En dag med dåligt väder är helt okej, två med. Men när det börjar bli tre och fyra så känns det surt som 17. Nästan så att jag skulle kunna tänka mig att jobba istället för att sitta hemma och sura över det kassa vädret. Eller kanske inte ändå! För det är ändå rätt så nice med sovmornar och känslan av att inte måsta göra massa grejer.

Ikväll så blir det kalas. Den nyblivna 2-åringen ska firas av släkten. Jag hoppas att lillskrutt piggnar till efter sin em-tupplur för hon har varit helt slut på fm. Mestadels leggat i "uffen" (puffen=sacco) och stirrat. Inte så likt henne.

...ballongblåsning

TREVLIG HELG på er...

Kommentarer
Postat av: Sarah

Sådärja, då var det klart....usch, jag tycker såna där utmaningar e jobbiga, får nästa beslutsångest om vad jag ska skriva. Man hinner ju ändra sig :o)



Trevlig helg och hoppas på bättre väder

2008-06-27 @ 15:25:49
URL: http://mosar.blogg.se/
Postat av: Sarah

Tycker absolut att vi ska styra upp en träff snart. Tänkte testa cafeét här i F-grund till veckan om ni är sugna?

2008-06-27 @ 15:55:53
URL: http://mosar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0