S-E-M-E-S-T-E-R

Sista arbetsdagen är avklarad!

Nu väntar drygt 4 lååånga härliga veckor semester. Lite fint väder på det här så har jag ingenting att klaga över :)!

Bilen är städad, gräsmattan nytrimmad, väskorna packade och humöret på topp. Lite trött efter bara 4 timmars sömn i natt men det känns som det kvittar!



(Måste bara kommentera att Jimmy har på sig sin garagetröja. Han är inte så där skitig i vanliga fal, haha)

Jimpa lär packa med datorn i vanlig ordning och jag har usb-kabeln med så det är inte omöjligt att det blir några semesterpics här framöver!



HA D GÖTT...(det tänker jag ha)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha det så faboulous i Sthlm nu, och lova att uppdatera bloggen! Kör försiktigt!

2008-06-12 @ 19:01:35
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Ida

Nämen fy! Inga läskiga semesterbilder från söderhållet.. ;-D Hehe.. jag blir ju så himla avis då!! Men det kan jag nog leva med =)

Dessutom undrar jag.. varför låter SEMESTER så mycket bättre och roligare än SOMMARLOV? =D



Ha det så himla skönt nu!! Trevlig resa och kör försiktigt!

2008-06-12 @ 19:11:02
URL: http://tjenatjockis.blogspot.com
Postat av: Annelie

Du borde bli fotograf kvinna! Bilden med svampen. Wow!!

2008-06-12 @ 23:49:01
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Frida

Ha en riktigt skön och trevlig början på smestern nu!

Vi ses när sommaren har tagit fart på allvar =)

Kramar från oss!

2008-06-13 @ 11:02:49
Postat av: Lillemor

DE blev Sunny Beach! Har haft de kanonbra. Tom Ludde är nöjd. Rekommenderar de!

Kram Lillemor

2008-06-17 @ 19:48:18
Postat av: Ida

Nä nu måste jag snart börja efterlysa dom där semesterbilderna!! :D

Är så tomt när du inte har gjort några nya inlägg! Jag är ju van att du uppdaterar dagligen så nu börjar de kännas konstigt!! :)



Hoppas ni har de superskönt! Kram

2008-06-18 @ 11:28:41
URL: http://tjenatjockis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0