Back in Båtvik

Hemma!

Med en massa packning, ett ton tvätt, en grymt skitig bil men med en massa fina o roliga minnen!!!

När man sätter sig i bilen i Stockholm så känns hemmet i norr som en evighetsresa bort. Det är nästan så att man skulle kunna betala vad som hellst för att få slippa bilresan och ta flyget istället. Men det gick bra! Så otroligt bra att jag nästan inte tror det själv. En fastspänd 2-åring i bilbarnstol i närmare 10 timmar trodde jag skulle bli en kamp. Men icket! Hon har skött sig exemplariskt och vi hörde inte ett endaste gnäll på hemresan heller. Det var snarare jag som blev less å gnällde ;)!  

Vi har som jag skrev i det tidigare inlägget mestadels våldgästat släkt och gamla vänner. Flängt Stockholm runt som galningar. Tiden är knapp när schemat är fullbokat och den dryga veckan i 08-krokarna har gått så hiskeligt snabbt! Jag har redan börjat smida planer för att åka ner i höst igen för att ta en lite lugnare vistelse där.

Min usb-kabel har rymt så mina bilder får vänta ett tag. Dessa bilder har jag fått av Natti:

Polle & Anders 30-års uppvaktning:
...paintboll
...födelsedagsgossarna!

The Partiii med stort P:



MIDSOMMAR:

...många goa snapsar blev det :)!
Och mycket god mat oxå för den delen!

Efter maten så hade Polle o Linda ordnat med brännboll. Sååå himla kul! Det måste ha varit evigheter sen jag spelade det sist. Mindre roligt var det dagen efter då träningsvärken gjorde sig påmind!
...VINNARLAGET!!!
...och de glada förlorarna!




Agnes fick en några dagar för tidig 2-års uppvaktning av alla våra goa Stockholmsvänner:

TUSEN TACK snälla ni!!!

Även massvis med tack till er andra som uppvaktade henne. Dvs Therese & Nicke, Sandra m familj och Billy m familj.


...jag kan så här i efterhand berätta att böckerna som hon fick blev VÄÄÄÄL använda på bilresan hem!

Nu så väntar min älskade och efterlängtade tempurmadrass på mig!
Hej så länge...

Kommentarer
Postat av: Frida

Verkar ha vart en kanonresa! Nu väntar som sagt bara uppackningen... ;) Själv ska jag iväg och jobba (eller inskolas heter det kanske) i Kåge idag. tar emot... Vad har jag gett mig in på?! När man har chans att vara ledig en HEL sommar. Nåja, det blir nog bra.

Kram kram!

2008-06-23 @ 09:20:57
Postat av: Pia

Ni har verkligen hunnit med mycket!

Verkar ha varit en riktigt lyckad tripp ner till stockholm. Kul kul! :)

2008-06-23 @ 10:27:38
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Nattie

Kul att böcker kom till användningen på resan hem! Drygt att sitta 10 timmar i bil...Trist att ni åkt hem, men jag hoppas vi ses snaaart igen!!! KRAM!

2008-06-23 @ 10:33:39
Postat av: Linda

SES SNART IGEN!!!!!

2008-06-23 @ 20:30:27
Postat av: Sandra R

Trevliga midsommarbilder!



Vilken duktig tjej Agnes är som håller sig lugn i bilen så många timmar. Jag undrar hur min A skulle ta det. Vi vågar inte chansa utan flyger istället.

2008-06-24 @ 06:44:45
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0