Update från huvudstaden

Hellu från Stockholm!

Grabbarna har kollat fotboll - jag hatar fotboll! Passar på att data lite istället!

Nu är vi inne på våran 5:e dag i Stockholmo. Det har varit 5 intensiva men otroligt roliga dagar. Full huggning med väldigt fullspäckat schema!!!

Vi började våran vistelse med en mycket trevlig grillkväll hos Jimpas bror Billy. Min syster med sambo mötte upp och vinglasen fylldes. Trevligt, trevligt!

Efter en natt norr hos "Billyfamiljen" så styrde vi kosan söderut till Polle å Linda för att gå på 30-års partaj. Även det blev en riktigt, riktigt trevlig kväll med alla kära Stockholmsvänner. Linda och Nattie med flera hade gjort ett hästjobb inför kvällen och alla var mer än nöjda!!! Superbra jobbat tjejer!

Sen så har vi hunnit med ett antal besök hos vänner vi inte träffat på länge, skansen, ikea, shopping, grillkväll mm. Just nu är vi tillbaks till ruta 1, alltså hos Jimpas bror, där vi ska vara tills img kväll. Då blir det att åka tillbaka till Polle o Linda igen där midsommar ska firas med alla gamla, goa vänner.

Här kommer några av alla pics som knäppts under veckan (det kommer mer sen):


...coolingen i bilen!

Lillskrutt var hur duktig som hellst under bilfärden söderut. Inte ett pip eller gnäll på 10 timmar som resan tog inkl stoppen vi gjorde. Nu hålls tummarna att  hemresan går lika bra!


...söta Lina (Jimmys brorsdotter)

Lördagen och huvudarrangörerna:






---det var MYCKET att spana in på skansen!!!

Igår så var det dax!!! Jag o Linda var och fick oss var sin tatto. Även Jerry som följde med oss fick sig en trots att han inte hade bokat tid innan. Min lilla tatuering kändes rätt så ynklig om ni ser hur han som tatuerar oss ser ut ;)!
Det gjorde inte så ont som jag föreställt mig och jmf med förlossningen så kändes det som piece of cake! Men nu är det gjort och det känns så j*vla skönt!  




...ANJA


...gansterbrudarna!

Första 2-årspresenten fick lilla A av sina kusiner:



...Albin o Helena hjälpte till att montera presenten som var ett Nalle Phutält

Lina o Agnes provar det...


Hej då så länge :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Verkar ju jättehärligt! Bortsett från tatueringen då... =) Blir spännande att se konstverket!

Glad midsommar från oss här uppe i norr!

2008-06-19 @ 08:42:31
Postat av: Sarah

Kul med update från ert håll...ser ut att ha det superbra, skönt att komma bort lite.

Hoppas ni har bättre väder där än vad det är här uppe just nu.

Ha en trevlig midsommar !

2008-06-19 @ 15:32:13
URL: http://mosar.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh!! Jag skulle vilja att du tog en bild av tatueringen!!! Jag är supernyfiken! :D



Kul med lite bilder, jag gillar den med Anja och såpbubblorna skarpt! Trevlig midsommar och ge Agnes en födelsedagspuss! Kram

2008-06-19 @ 15:37:45
URL: http://tjenatjockis.blogspot.com
Postat av: Sandra R

Coola Agnes! Jag vill också se tatueringen - fota!

Fortsätt nu att ha det trevligt, ha en härlig midsommar!

Kram

2008-06-19 @ 17:23:53
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Pia

Hej!

Det ser ut som en väldigt trevlig resa och ni har ju hunnit med MASSOR!

Härliga bilder. Jag är också nyfiken på tatueringen... vad är det för motiv?

Ha en fortsatt trevlig resa.

Kram, Pia

2008-06-21 @ 16:12:27
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Annelie

...fast jämfört med att föda är det en helt annan typ av smärta. Ju. Tycker jag :-)

2008-06-22 @ 20:55:57
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0