UTMANING

Ja då har man blivit utmanad av systern...

Regler:

* Beskriv först reglerna
* Svara på alla frågorna
* Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
* Låt personen som utmanade dig veta när du har svarat på utmaningen

Vad gjorde du för tio år sedan?
Då bodde jag i Karlskrona. Hankade mig fram på timvik inom barnomsorgen och njöt av att bo i min egen första lägenhet! STORT! Jag minns även hur gryyymt skönt jag tyckte det var att ha kommit från lilla Byske. (Och nu är man tillbaks igen, haha). 

Vilka fem saker finns på din Att göra-lista idag?

Nu är ju dagen i princip slut men planerna för den gågna dagen var att olja in utemöblerna igen, tvätta, baka ännu mera inför morgondagen, handla till kalaset och ringa några telefonsamtal. Hann med allt utom det sistnämnda!

Ställen du bott på?

1. Byske

2. Karlskrona

3. Blackan

4. Sundbyberg

5. Haninge

6. Båtvik

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Betala av mitt CSN!!! Tveklöst första prio! HATA CSN!

2. Köpa en bil.

3. Åka till NY och shoppa som en galning ;).

4. Inreda hemmet PRECIS som jag vill utan att tänka på vad det kostar!

5. Resa!
...varför får man inte fler punker???

Personer du vill veta mer om:

Linda J
Marie
Sarah
Sandra R
Emma
Ida

...min fina blomma :)


Kommentarer
Postat av: Sandra R

Utmaning antagen! :-) Är du från Byske från början?

Fin blomma, ser väldigt spröd ut.

Ha en bra dag, kram.

2008-06-27 @ 07:07:02
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0