Afghanistan or not?

image468
Förra våren så var det på tal att Jimmy skulle åka till Afghanistan och jobba. Detta blev till min stora lycka nedlagt då de verkade få tag på tillräckligt med folk. Nu är frågan uppe på tapeten igen och det verkar inte sämre än att det inte finns så stora valmöjligheter om man vill åka eller inte som det gavs vid förra tillfället. Nu är det mer att köpa läget som gäller! Det som går påverka är vilken period de vill åka. Så igår så satt vi och diskuterade när den perioden skulle vara av de alternativen som gavs. September-november 2009 kom vi iaf till slut fram till. Det är 1 1/2 år bort och jag kommer verkligen att hoppas på att planerna läggs ner igen som de gjordes förra gången!!!

Bedrövliga försvarsmakten!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja, visst är dom söta i skrindan!! Måste försöka lära Gunde att dra den också... Det gick ju inte så jättebra när ni var här. =) Hoppas det inte blir av med Afghanistan! Kerstins Joel är ju där nu. Han är snart klar där, men funderar på att åka dit igen i höst om han får.

2008-03-07 @ 00:19:34
URL: http://www.nogg,se/maltegunde
Postat av: Emma

Usch Afghanistan låter farligt.. hoppas verkligen inte att det blir av..

Jag har inte bestämt mig om jag ska ha Meandi-partyt.. Eventuellt ska jag ju ha Gangstar party så jag vet inte om jag orkar ha 2 st :-/ Men vi får se hur jag gör. Än så länge har jag inte avbokat det, och jag har flera som är sugna på att komma så jag kanske ids ha 2 st i alla fall. Undra hur kul daniel tycker att det är :-) Men ni är i alla fall hjärtligt välkomna om det blir av. Hör av mig inom kort med besked. Kramis

2008-03-07 @ 07:47:46
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Lisa

Det låter som att det kan vara ett ganska riskfullt uppdrag! Håller tummarna för att planerna hinner ändras tills dess..! Vi får se om vi kommer på lördag, min käre sambo fyller år och jag gissar att vi kommer att få rätt många besök på lördag!!

2008-03-07 @ 08:36:54
URL: http://maltelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0