Bästaste fredagen

Jeeeesus christ vilket väder jag möttes av idag när jag vaknade. En STOR sol och bara två minusgrader, halleluja. Tänk att vädergudarna var med mig på min lediga dag! Stoppade i mig och Agnes lite frulle och sedan begav vi oss snabbt till Byske för att möta upp några fler som var sugna på en fm ute i solskenet. Det blev stekt kebab i mourrikan och första parkett till den finaste utsikten, havets vidder! Det enda som grämde mig var att kameran var hemma på laddning. Tänk vilka otroligt fina bilder jag kunnat få idag *river mitt hår, svär å gråter*!

Ikväll så har jag bjudit hem svärmor med karl och Sandra med döttrar på middag. Jag ska göra min älsklingsfirre med het chilli och vitlök. Den går inte av för hackor!

Önskar alla en trevlig helg! Förhoppningsvis trevligare än min som ska spenderas inom låsta dörrar (u know where). Det känns liiiite surt att måsta jobba 2 helger i sträck. Denna helg skulle jag egentligen ha varit 4-dagarsledig men ska jobba för en kollega som är i Åre. Vad gör man inte för sina arbetskamrater?


tjing tjing


Kommentarer
Postat av: Sofie

Man vill ju genast ha receptet på het firre. Tell me.

2008-03-28 @ 20:28:44
Postat av: Tessan

Jag vill också veta hur man gör het firre!! HUR kan man ha kameran på laddning när det är så fint fotoväder?!!?! Den ska man ladda på kvällen eller natten! =) Kram!

2008-03-28 @ 20:57:41
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Ida

Jaså, du jobbar i helgen stackare!!! Här ska bastun på... =)

Kanske vi skulle tagit den där pictionaryn som Jimmy pratade om, är lite nyfiken på å se om han är så vass som han sa.. hehe..

Hoppas tiden på jobbet går fort! Kram

2008-03-29 @ 16:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0