Det var den sovmorgonen :(

Jag hade sett fram emot dagens sovmorgon. Var uppe seeeent igår för jag visste att vi inte skulle behöva stiga upp i ottan idag. Jomen tjena vad jag bedrog mig!!! Klockan 06.25 så hörde jag "mamma huvva, mamma huvva" från Agnes rum. NEEEEJ, inte nu!!! Bad tajming att gubba ner sig den tiden tyckte den j*vulskt trötta mamman som bara sovit knappt 5 timmar. Så det var bara att stiga upp och försöka se glad ut! Men jag fick faktiskt sova 1 1/2 timme till på soffan medans lilla A lekte för sig själv tack o lov.

Jag satt o kollade lite på klockor på nätet idag. Min klocka börjar sakta haverera och behöver bytas ut inom snar framtid. Det är inte lätt att hitta en snygg klocka! Jag vill ha en modell bredare och gärna en brun som min gamla. Det här är iaf en av dem som föll mig i smaken:

 
Jag tänkte faktiskt ge mig på en digital display denna gång få se vad jag tycker om det.

Nä nu väntar bingen, ska upp tidigt img (oxå)!
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Nattie

Glad Påsk =)

2008-03-20 @ 09:20:15
Postat av: sandra

Anja har inte sovit längre än till sex sista veckan! Vet inte vad hon har hittat på men kul är det inte...

2008-03-20 @ 09:52:02
Postat av: Sofie

Tjenamoss.

Så är det hos oss också. Måste väcka små barn varje morgon för att hinna till dagis och jobb. När det är sovmorgon - idag - vaknar de 06.11. Måste ju tycka att det är lite konstigt.

Du ser för övrigt ut att ha haft en strålande födelsedagsfest. Grattis i förskott eller efterskott!

2008-03-20 @ 10:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0