Hårmode

Imorse när jag kollade mig i badrumsspegeln så höll jag på att baxna! Mitt ansiktes kulör flöt liksom in i den vita väggen bakom. Cheesus så blek jag är!!! Tror inte att mina sista 4 dagars hälsotillstånd har gjort mig mer färglad heller! Åtgärd måste vidtas så det fick bli ett akutbesök på suntan nu på aftonkvisten. För cirka 3 år sedan efter mitt sista besök där så bestämde jag mig att det inte ska solas något mer i solarium någonsin...men nöden har ingen lag! 

Men smarty glömde(!!!) att stänga av ansiktskanonen så nu har jag gått från blekast i byn till knallrödast! Jippi!

Måste visa senaste hårmodet. Frisyren kallas "lite-lätt-ojämn-page, ser-ut-att-blivit-klippt-av-ett-fyllo":

image467

Tur att en 1 1/2 åring inte är fåfängd!


Kommentarer
Postat av: Nattie

Aj aj! Inte kul att ha bränt sig =(
Såg att du varit dålig, hoppas du mår bättre nu!
Kram Nattie

2008-03-06 @ 08:10:17
Postat av: Lillasysteryster

Nu fick jag en sån där Byske-flashback när jag läser ordet "suntan"... Det uttalas ju på ett lite annorlunda sätt hos er (så var det iaf på "min" tid).

P.S Det var otroligt sorgligt att läsa det familjen skrivit om Anna... :´(

2008-03-06 @ 10:15:13
URL: http://lillasysteryster.blogspot.com
Postat av: Tessan

Haha!! Härligt att höra att det är fler än jag som är Smarty och glömmer bort att stänga av ansiktskanonen!! =) Inge bra alls att ha den på i 25 minuter.... Jag fick ju vara hemma 2 dar från jobbet pga min solbränna. =/ Det blev alltså en DYR solkväll för mig! Snygg frilla! Vilket fyllo var det som klippte henne? =)

2008-03-07 @ 00:16:09
URL: http://www.nogg.se/maltegunde

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0