Jobbhelg :(

Jobb-jobb-jobb! Det är vad jag har på schemat för denna helg! Det känns trist men mycket hellre jobb än att ligga sjuk som jag gjorde hela förra helgen!!! Jag får tänka på min kommande govecka med bara 2 dagars jobb!!!

Jag måste bara göra lite reklam för de bästa hudvårdsprodukterna som funnits på marknaden någonsin! Ldb silk...helt underbara och till vettiga priser dessutom! Jag har bara aldrig använt deras produkter tidigare då jag har tycker att de luktar så himlarns tråkigt men efter att ha prövat dessa nya godingar så känns det som att jag aldrig vill prova ngt annat! 
image470...feels like heaven, yummi!
 

TREVLIG HELG på er allihop!


Kommentarer
Postat av: Linda

Trist att jobba helg, men det brukar ju bli finfina pengar i slutet av månaden. Hoppas du får en bra fredag!

2008-03-07 @ 11:06:41
URL: http://diem.blogg.se
Postat av: Tessan

Dom där LdB-produkterna har jag också och dom är verkligen toppenbra!! Jag har även köpt den där efter-sol-duschkrämen som dom har. Den borde kanske du också testa? =) Jobba lugnt! Jag ska också jobba i helgen. Kram!

2008-03-07 @ 20:39:18
URL: http://www.nogg.se/maltegunde

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0