Lamm smakar som kofta...

...är inte sant!
 Lamm är jäkligt gott!

Idag, en helt vanlig onsdagskväll, så lyxade vi till det med lammstek till middag. De ni! Egentligen var det så att jag hade tänkt bjuda på den när vi hade främmande i måndags men pga aningens för lite tid så blev det "bara" en porterstek. Hade tänkt bjuda på både och. Hur som hellst så var jag ju tvungen att tillaga den upptinade steken så jag förberedde den igår. Gudarns tider så mumsig den blev, tom Agnes som kinkar med maten till & från åt som hon inte sett mat förut! Sånt gillas!
Till efterrätt för den minsta medlemmen i huset blev det en av favvisarna-blåbär:

Jag var och hämtade ut ett paket med kameragrejjer idag som jag beställt. Tråkiga men ack så nödvändiga grejjer. Det blev bl a ett extrabatteri, uv-skydd och filter till bägge objektiven samt en härlig faktura på 700 kr (blä)! Jag får vänta lite med att köpa batterigreppet och stativet tror jag. Hade tänkt ha råd med lite vårkläder denna månad oxå ;)! 

Ikväll blir det en "tidig" kväll för trötta ögon. Ja allt är relativt när man är en nattuggla. Att lägga sig runt 23-tiden är tidigt för mig som gärna och alltför ofta är uppe seeeeent på nätterna!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Me and I kläderna som kommer att kosta gissar jag :o) Själv fick jag årets första paket i veckan....det hemliga paketet till Moa var en grön hjärtbody i frotté...söt nå fruktansvärt. Är redan sugen på mer :o)

2008-03-27 @ 08:55:21
URL: http://mosar.blogg.se
Postat av: emma

Det lät gott med lammstek, mums! Du är så duktig på att laga mat. För oss blev det varmkorv med bröd fniss

2008-03-27 @ 13:39:10
URL: http://emsie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0