Lite mindre självömkan och schlagerdans

Nu verkar det som att jag ser en ljusglimt på dessa eländiga j*vla dagar!!! Det känns som att det börjar gå åt rätt håll utan att gå in på alltför "smaskiga" detaljer. Jag är lite bitter för det sista jag hade i planer att ligga pall i soffan/sängen/va på toa på mina 4 lediga dagar! Att-göra-listan var lång och planerna många men summan av kardemumman är att listan vuxit och blivit megamärtalång! Nåja, det finns värre saker att ha ångest över!

Schlagern som jag missade fick jag se i repris på söndagen och måste bara säga...PERELLI*PERELLI*PERELLI!!!

Vi har en vinnare, en stjärna och ett givet bidrag till eurovision song contest!


Jag tyckte även att nordman hade en skön låt! Det var jag inte ensam om att tycka :)! Det var bara lite synd att jag inte hade kameran i närheten när hon gick loss och shakade ordenltligt. Här kommer iaf sluttampen på showen:
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, så jäkla söt!!!!!

2008-03-04 @ 21:46:11
URL: http://emmize.blogg.se
Postat av: sandra

Hon är ju bara för söt! Det blir nog Pias bästa elev!

2008-03-05 @ 11:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0