Ok, jag erkänner...

...I like Biltema!

Ni som känner till Jimpas (inte allför stora) shoppingvanor vet att han är typ VIP på biltema medans jag har varit mer skeptisk till hans slaviska handlande där.

Nu, efter jag suttit och bläddrat i vårens katalog, så måste jag faktiskt krypa till korset och säga att jag hittade en del bra grejjer. Till riktigt vettiga priser dessutom!

(klicka på bilderna för att se dem större)
...en finfin väggklocka med inbyggd termometer. 139:-
...ljusstakar kan man aldrig få för många av! Endast 49:- för denna skönhet. Två av dessa skulle passa perfa på våran ännu oinköpta vita tv-bänk ;)!
...en röd liten racer till Agnes. 169:-. Måste bara undersöka lite närmare vad det är för kvalla på cykeln innan jag bestämmer mig om den hamnar på vill-ha-listan. Den var supersöt iaf!
...ynka 19 riksdaler för detta sandlåde/strandset.
...tror ni Agnes hade älskat denna eller??? Dock lite för saftig i pris, 1300:-, för en kul-att-ha-sak
...gåstavar för 130:-. Som det inte är teleskopfunktion (hata) på. Kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0