Semesterbilder

...coola Anja alias dame Edna
...Sandra fixade brännan redan första dagen!

...Frassegubben som man bara ville äta upp!


...böckerna var självklart nedpackade och blev flitigt använda!

...världens sötaste Astrid

Måste visa er Agneta & Davids STORA balkong och utsikten från den:


Här är våran ballkong och vyn därifrån:

...jag tror att jag sköter bokningen nästa gång, haha!


...vi hade en TRÖTT tjej på kvällarna efter alla timmar i poolen!


...Billy å Astrid



...in i dimman :)





Oh my good så segt det är att lägga upp bilder nu! Det här får räcka för idag, ni får se mer senare. Har betat av halva veckan nu iaf!

Nu väntar sängen!!!
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ååå, vad härligt det ser ut!! Jag vill också åka på semester! Men varför går det inte att klicka på bilderna och göra dom större??

2008-05-28 @ 23:51:54
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Annelie

Ser ut som att du fick till en schysst bränna också! Skillnad på utsikt och utsikt :-) Välkommen hem!

2008-05-29 @ 08:53:06
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Frida

Verkar ha vart en supervecka! Jättefina bilder! Nu hoppas vi bara att ni tagit med er solen och värmen hit till Sverige så vi kan njuta på samma vis på Byskes riviera =)

2008-05-29 @ 09:00:20
Postat av: Theres

Jag tror att jag har skrivit det förr, och jag skriver det igen... Jag blir avis, vill också åka utomlands! Det blir väl nångång sådär...2015! Trots läget på hotellet så verkar ni ju ha haft det riktigt super.

2008-05-29 @ 09:50:12
Postat av: Pia

Åh, vilka härliga fina bilder! :)

Synd bara att de var så små... skulle gärna se dom i lite störra format också! :)

Sandra är verkligen fin i sitt nya blonda hår också. Ser ut som det blivit ännu blondare i solen.

Ser fram emot fler bilder!

2008-05-29 @ 09:51:57
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: linda bystedt

välkommna hem!!

ser att ni haft det skönt i värmen,och tacksam över att ni tog hem värmen till kalla sverige.

kram/linda

2008-05-29 @ 10:11:09
Postat av: Johanna

Tessan: Det är för att jag lagt in dem i ett annat format!



Annelie: Ja man har lite mer kulör nu än för en vecka sedan ;)!



Frida: Tack :)! Jo vi verkar faktiskt fått med oss lite värme hem! Här är det ju sommar nu, jihaa!



Theres: Jo i det stora hela så var det riktigt bra!



Pia: Jag lovar klickbara bilder av resten av utlandsbilderna som jag ska lägga upp!



Linda: Tack!!!

2008-05-29 @ 10:50:03
Postat av: tina

gud vad skönt det ser ut=) vill med ju...shcysst utsikt föresten garv sist jag & min mor var ute & reste bokade jag vacker utsikt till mig, hennes var över spotunnorna ler detta var ju såklart inte med flit men lite roligt var det ju..

//tina

2008-05-29 @ 13:05:35
Postat av: Anna W

Välkomna hem till sommar-Sverige :)

2008-05-29 @ 18:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0