Ingen botox...ännu :-)

Ibland blir man bara tvungen att le lite.

Ikväll på jobbet så var det en tjej (en av våra patienter) som tittade länge på mig och sa...

Tjejen: "Johanna hur gammal är du?"
Jag: 30
Tjejen: Efter en lång stund..."men, du har ju inte en rynka!"
Detta hörde en av mina manliga kollegor och inflikade roat med glimten i ögat..."det är för att hon aldrig skrattar!"

Men jag har faktiskt klarat mig från rynkor, so far kanske jag ska tillägga. Fast å andra sidan är det inget jag fasar för heller! Jag tyckte bara att hennes kommentar var så skön! Den ska jag leva på ett tag :-)!

...en som definitivt INTE är 30!

gonatt på er...

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha!! =)



Fan vad skön... "inte en rynka" hihi, vilken ålder brukar dom debutera i? Är 30 en ålder där man brukar vara veckad som värsta crepetyget..? =P



Fast å andra sidan, du ser himla ung å fräsch ut.. så det är bara hålla igång med diverse anti-rynk-krämer nu så det håller i sig till 50..MINST!!! =D



fniss Kram kram!!

2008-05-08 @ 00:04:43
URL: http://tjenatjockis.blogspot.com
Postat av: Annelie

Jag lever fortfarande på att två oberoende personer inom loppet av en vecka trodde jag var 23 resp. 25 år ung. Man blir inte äldre än man ser ut ;-)

2008-05-08 @ 19:02:06
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0