Lycka är...

  • När jag kom hem från jobbet i tisdagskväll vid 22.15, skittrött, och trodde att hemmet var i samma kaos som jag lämnade. Det skulle i så fall ha inneburit en lååång nattlig städning - men jag möttes av ett skinande rent hem!!! Yeees!
  • 15 plusgrader i skuggan och möjlighet till friskvård på arbetstid. Gillas skarpt!
  • Alla sommarglada människor överallt!
  • Sol sol sol :)
  • Kjol o linne bänkad horisontalt på soldäck (altanen)!
  • Trevlig kväll i goda vänners lag.
  • Ett glas gott rödtjut under solens strålar.

    Här kommer några bilder från sköna gårdagen:


image760
image761
...två störtsköna collingar!

...hela familjen Andersson var några av de som spenderade kvällen i Båtvik


...självklart så blev gårdens enda vattenpöl den attraktivaste lekplatsen!

image766
...Söööööta Anja

...gott med hampa

...tre väldigt fokuserade -06:or. Ni ser ju själva anledningen!


Lyckliga brudar i badtunnan! Mindre lycklig var mitt lilla blötdjur som chockade oss alla med att VÄGRA bada! Mamman fattar nada!!!

image779
Astrid tyckte det var skoj att kolla in brasan!

...vinnande laget i pictionary! Eller hur var det? Lysande fotograf by the way! Måste kanske förtydligas att lagmedlemarna är Per, jag o Sandra.

...eller var det kanske dessa som vann? Jag har redan förträngt resultatet!
 
Nu väntar fyra långa lediga dagar. Det går ingen nöd på mig inte ;)!

kram till alla vänner där ute...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Mitt namn är Pernilla Hellqvist och jag ville presentera min blogg. Jag arbetar väldigt mycket med min självkänsla och coachar både mig själv och andra i min blogg. Så vill du följa en blogg fylld av tips, övningar och allmänt bra pepp så ska du läsa min! Jag skriver såklart också om min vardag och mitt arbete i Rädda Barnens Ungdomsförbund. Jättevälkommen in. Släng gärna in en kommentar också!

2008-05-02 @ 00:41:05
URL: http://www.pernillahellqvist.blogspot.com
Postat av: Emma

Vad härligt ni såg ut att ha det på valborg! Såå söta små tjejer :-)

2008-05-02 @ 09:09:33
URL: http://smyck1.blogg.se
Postat av: sandra

Det var då två stycken som såg ut attkänns sig som
vinnare!

2008-05-02 @ 13:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0