Over and out i festkommitén

Ni minns kanske den där aptråkiga klinikfesten som jag var på för ett ganska bra tag sedan nu. På den festen så hade jag, utan min vetskap, innan allt drog igång blivit nominerad till att delta i nästa års festkommité på psykkliniken. Det visade sig sedan under kvällen att jag blev invald i denna lilla styrelse. Det arbetet skulle innebära att vara med och ordna nästa års fest. Dvs fixa lokal, band som ska spela, bar, catering, bla bla bla och sist men det som anses vara störst - vara med i spexet/showen som är varje år. Hm..hedrad, javisst! Men jag VET att detta kommer att ta gryyyymt mkt tid. Både ledig tid och tid från jobbet. Jag har iaf efter noga övervägande tackat nej nu. Tiden finns inte! Eller visst finns den, men inte till sådant! Det känns jättetrist och hade det varit för ett par år sedan så hade jag tackat ja utan att blinka! Men men! Det kommer kanske fler chanser :)!

En bild på en rykandes färsk partykommitémedlem!


...det är inte lätt att hinna med allt när man har blivit mamma! Prioritering kallas lösningen har jag hört!

Jag får nöja mig med att ordna fester på hemmaplan istället, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0