PACKÅNGEST...

Ja då var man där igen! Samma visa varje gång det bär iväg någonstans! Ni som känner mig vet att jag brukar ha lite problem med packningen. Fick jag välja så skulle jag ta med minst 5 par skor, 5 handväskor och ett x antal uppsättningar av kläder. Nu är visserligen inte garderoben så pass välfylld att valen av vad man ska stoppa ner är särkilt svårt, men väskorna är ändå på tok för små! Med råge!

När det kommer till resor och packning så är jag ett riktigt kontrollfreak. Oftast så börjar jag packa redan flera, flera veckor innan avresa. Bara så att jag inte ska glömma något. Så även denna gång. Men det slutar alltid på samma sätt...ångest att behöva välja bort allt som inte ryms i resväskan. Sen att man numer har en till att packa åt gör saken inte lättare. Min räddning är en sambo som knappt packar något och erbjuder plats i hans stora väska!  

Snart.....

Kommentarer
Postat av: Pia

När är det ni åker?

Kan inte säga annat än att jag är avis! Skulle absolut inte ha nåt emot lite sol och en badstrand just nu!

2008-05-12 @ 17:27:06
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ida

Hehe.. jag vet PRECIS vad du menar!!! Här är en till som inte har nå hov när de kommer till packning inför resor! Jag gör listor flera veckor i förväg, handlar upp hela apoteket "just in case" och överpackar till hela familjen.. det slutar alltid på samma sätt: Ingen använder mer än en femtedel och ingenting av det vi köpt ryms i befintliga väskor utan vi får köpa ett par nya.. suck



Det är tur vi har våra sambos då, dom är nog ganska lika... hihi.. packar ett ombyte och en tandborste..MAX! =D



Kram (har lite resfeber för din skull) =P

2008-05-12 @ 19:12:51
URL: http://tjenatjockis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0