Söt i Kavat

Jag har några grejjer kvar på inköpslistan inför utlandsresan på tisdag. En av sakerna är ett till par sandaler till A. Hellst hade jag velat ha precis likadana som vi köpte till henne ifjol men Kavat byter kollektion varje år så de går inte att få tag på. Sen att köpa ett par sprillans nya Kavat känns dessutom en del i plånkan, en hutlös summa för ett par skor till en blivande 2 åring som inte är så rädd om sina grejjer. Sagt å gjort så kollade jag in på favvosighten-tradera-och hittade de sötaste skorna perfekta till pygméfötter. Idag så fick jag hem dem och de var som förväntat världens finaste! De ser dessutom ut som de aldrig är använda. Nu har tom Jimpa erkänt att tradera är faktiskt inte så dumt, haha!

Här är de...

...de satt som ett smäck på hennes lilla fot!

Vädergudarna var inte riktigt med mig idag. Det är soligt o fint ute men blåser som f*n! Detta var något som jag inte uppmärksammade då vi begav oss in till Byske på cykeln i värsta motvinden i förmiddags. Ajaj vad mina stackars ben fick jobba!  

...puss mamma!

Nu väntar röjjning av hemmet och diskning medans lillgull sover. Våran skitdiskmaskin har pajjat så nu är det handdiskning som gäller tills den är reparerad. Lite surt att den nyaste prylen i vårat hus är det första som pajjar :-(! Tacka vet jag "gammgrejer", de kan man lita på...

tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Theres

Såg att det blev lite många av mina tidigare inlägg, sidan hakade upp sig så jag tryckte på skicka i våldet! Resultatet blev ju därefter också! =) Jag tror också att det är en till tjejoch det är ju som sagt inte länge kvar nu så snart får vi veta. Jag ska till Sandra i morgon, så får jag se vad man gett sig in på med att ha två små barn i familjen. ;) Hoppas din jobbarhelg passerar snabbt och så smärtfritt som möjligt. Kram

2008-05-15 @ 14:51:02
URL: http://www.nogg.se/tezz
Postat av: Theres

Just det ja, superfina skor!! Tradera ÄR bra. =)

2008-05-15 @ 14:52:16
URL: http://www.nogg.se/tezz
Postat av: Johanna her self

Tack Theres :)!

2008-05-15 @ 15:18:06
Postat av: Emma

Ja Tradera är verkligen superbra, gud så söta sandaler! Vilken tur att du hittade dem, och dom såg verkligen oanvända ut!



Ibland råkar man dock klicka hem saker som man inte behöver... det är lite värre :-)

2008-05-15 @ 15:35:02
Postat av: Annelie

Nä det är faktiskt alldeles sant! Jag får ta med mig ett gevär om jag ska våga gå till och från jobbet ;-)

2008-05-15 @ 23:43:51
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Johanna her self

Annelie: Ja det var ju preciiiis vad jag trodde, haha!

2008-05-16 @ 08:36:37
Postat av: Cailey & Mamman

Vad fick du ge för skorna?

2008-05-16 @ 12:22:38
Postat av: Frida

Jättefina skor ju! Tradera är bra, men farligt... Nästan lika farligt som Lindex. Eller kanske farligare... =)

Skorna blir ju hur som helst perfa i Bulgarien och senare i sommar i Byske med omnejd.

Ha det!

2008-05-16 @ 13:10:40
Postat av: Johanna

Jenny: 140 riksdaler betalade jag!



Frida: Farligt är bara förnamnet ;)!!!

2008-05-16 @ 16:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0