Advent


Helgen inleddes med fredagsmys, "huvvadricka" (=läsk) och idol. En härlig start på helgen!


Finfin utsikt från huset. Denna dag, lördag, visade termometern på drygt -15 grader...brrr!!!

På lördagskvällen fick vi besök av bl a den finaste bebisen jag tror jag skådat. Lilla Valle, Agnes kusin som är knappt en månad gammal. En riktig liten goding!!! Agnes kan inte säga Valle utan kallar honom för Nalle. Lillnalle. Fast det passar riktigt bra för han är ju söt som en oxå!




Denna söta tomte var oxå en av besökarna på lördagskvällen. Han fick prova Agnes gamla outfit och blev helt bedårande!!! Med handväska å allt :-)!


Söndag...storbak med två 2-åringar.







...hoppas ni oxå haft en BRA första advent!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har haft en underbar första advent! Den startade bra fortsatte bra och avslutas nu alldeles strax...bra! Hoppas du får en bra vecka! Kram Anna

2008-11-30 @ 21:52:24
Postat av: Frida

Finfina bilder, i vanlig ordning =) Man blir ju mer och mer sugen på en systemkamera när man kikar på dina fina alster.



Tänkte be dig om ännu en liten tjänst, om det går för sig... Om du har några minuter över inom en snar framtid så skulle jag bli oändligt glad om du ville maila mig några av de bilder på Konrad i luva som du tycker blev bäst. Julkortsmaterial till Sydafrika tror jag bestämt...



Vi ses imorgon på matlaget!

Kramar!



2008-11-30 @ 21:53:42
Postat av: Annelie

Ååh, det finns alltså snö i Sverige :-)

2008-12-01 @ 01:36:29
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Åh, snö! Jag vill också ha lite av den varan.

Så härligt det ser ut med julbaket. :-)

Jag håller med om att det är en oehört söt liten bebis, vackert namn har han också.

Tack, vi hade en fin advent.

Ha en fin vecka! Kram

2008-12-01 @ 09:48:22
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Pia

OJ så lik Anja var Jerry på första bilden av henne!

Hon är ju alltid lik Jerry, men där var det ruggigt!



Ser ut som en mysig adventshelg. :)

2008-12-01 @ 19:52:35
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Martina

Sicka söta tvååringar som bakar! O underbart fina foton på lille Nalle! :)

2008-12-03 @ 15:11:08
URL: http://www.metrobloggen.se/fantasie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0