Helgen som gick...

Tänk om man kunde få såna här härliga långhelger varje helg. Men i den bittra verkligheten så måste även jobb betas av vissa helgdagar. Jag kan iaf konstatera att denna helg har gjort gott för hälsotillståndet. Jag känner mig faktiskt riktigt pigg å utvilad. För ovanlighetens skull! Det känns som att vinden håller på att vända för den blekfeta gravida mamman :)!

Här kommer några pics från dagens utflykt i det finfina vädret:






Nu...bedtime, img...upp före skammen å försöka se glad ut!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Blekfeta, gravida mamman?? Kan jag inte tänka mig! Du är säkert jättefin!! =) Fina bilder på söta Agnes! Du får gärna dela med dig av hemligheten hur man gör för att känna sig pigg & utvilad. Jag lyckas aldrig med det! Ser fram emot att den här veckan ska ta slut och att våran jobbiga norrlandsresa ska vara över.... Kram från syster!

2008-11-02 @ 23:43:46
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Anna B

Otroligt fina bilder på gullungen! Sedan håller jag med din syster att du säkert är jättefin och inte alls blekfet (?) som du påstår. Lycka till på jobbet! /Kram Anna

2008-11-03 @ 06:40:19
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Linda J

Hej vännen!



Även jag fick lyxa till med tre dagars ledighet..inte fel. Har ju haft min brors o hans familj på besök...riktigt trevligt.

Hur är det med kära Agnes?? Och hur är det med kulan? Vilken vecka är det nu? Hör av mig i veckan...är du hemma ngt?

Kram

2008-11-03 @ 17:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0