Lazy sunday

Mina strumpor ljuger inte! På dom står det Lazy sunday och det är precis vad det har varit idag. Ledig å lat...precis vad jag behövde! Härligt härligt!

Gårdagen var helt SUPER! På alla sätt och vis! Började dagen med shopping med girlsen. Iaf en del av tjejskaran. Efter ett par timmar på stan och hemkommen med en lättare plånbok så hann jag klämma in ett bad och lite gos med dottern innan det bar av till fortsatt umgänge med brudarna. Grymmaste middagen, spel, surr och mååånga skratt avverkades innan det var dax att sätta sig i bilen och åka hemmåt. Det var ett tag sedan jag var uppe så länge och ögonen sved av trötthet när jag kom hem. Men det var även länge sedan som jag hade så kul också. Fast att inte ha kul och att inte skratta så tårarna sprutar och magen värker är en mer eller mindre omöjlighet i dessa tjejjers sällskap. Synd bara att det blir lite för långt mellan gångerna som vi ses!!! 

Imorse så begav sig Jimpa ut före skammen för att jaga så jag fick stå för uppstigningen med Agnes. Gissa om jag bad en stilla bön igår att hon skulle sova länge-länge imorse. Och till min stora lycka så fick jag en klart godkänd sovmorgon. Trots detta så somnade jag till på soffan och sov en timme till tills lillgull väckte mig med orden.."snälla mamma äta frukost nu?". Då kan man inte annat än stiga upp och servera det gulligaste gull en härlig söndagsfrulle.

Jag har tyvärr inga bilder att bjuda på från helgens aktiviteter. Mitt kamerabatteri är fortfarande dött då jag glömt ta hem laddaren från jobbet.  

Nu väntar sängen...har (åter igen!) en mindre rolig vecka framför mig med endast en ledig dag...SUCK! Men men, drygt 4 månaders heltidsslit kvar innan goda(?) dagar väntar.


Kommentarer
Postat av: Sandra R

:-) Vilken härlig helg du har haft, skoj att läsa om den.

Söta Agnes som väcker sin mams på precis rätt sätt - här hemma är det "MAMMA" på en gång.

Bara fyra månader kvar till du ska gå hem (eller vagga)? Jisses så fort tiden går.

Hoppas att din vecka blir fin, kram.

2008-11-17 @ 09:16:17
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Anna B

Låter som en toppen helg! lycka till med denna vecka! Kram Anna

2008-11-17 @ 21:36:39
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0