Nästan advent

Jag kunde inte hålla mig till helgen. Den första adventsstjärnan åkte upp redan idag! Men bara en. Så nu lyser en fin vit stjärna i vårat köksfönster. Äntligen!!! Fick mig en riktig dos av julkänsla när jag även tände några värmeljus som med härliga juldofter. Hoppas bara att känslan håller i sig ända till jul. De sista åren har nämligen julkänslan lyst med sin frånvaro.



Kvällens schema stod det spinning men då mötet som Jimmy var på i afton drog ut så på tiden så blev det ingen träning för min del *morr*!!! Det kändes lite extra j*vligt då jag gått och längtat efter kvällens pass hela dagen. Men men! 

Lilla A fick sig iaf ett välbehövligt dopp i badkaret i afton. Hon var väldigt noga med att säga..."mamma inte bada, bara Annes". Jag misstänker att hon tycker att jag tog för stor plats när jag badade med henne sist :-)!



...badlycka!!!

Kommentarer
Postat av: Linda J

Japp, mästerverket sitter på kylskåpet o Lilly pratar om Agnes hela tiden...det är ju kul att de kommer ihåg varandra så bra =)

2008-11-24 @ 22:13:03
Postat av: Sandra R

Jaa, fint att du fuskstartat med julen. Jag har juldoft i aromalampan sen tre veckor tillbaka. Passar på att njuta istället för att vänta i det gråa. :-)

Dessa ungar, de är helt underbara på att tydliggöra vad de vill.

Hoppas du får en bra dag och att en ny spinningtid hoppar på dig. Kram

2008-11-25 @ 09:25:19
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Anna B

Dotter vill verkligen att vi ska starta att julpynta... Det kommer! Kram anna

2008-11-25 @ 21:55:01
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0