Sköna trötta fredag

Jag fattar inte...gjorde en lååång natt i natt då jag gick och la mig 21.00 igår kväll (kors i taket). Trots detta så är jag som en urvriden trasa ikväll. Ont i kroppen och helt orkeslös. Det kan bara inte vara en ny förkylning på g då jag så nyligen varit sjuk. Skulle läget vara så då måste jag sakna allt vad immunförsvar innebär.

Men det är fredag och en ledig helg väntar. Det är bara att rycka upp sig och inse att livet är rätt så bra ändå :)!

Jimmy tog lillgull efter middagen och cyklade in till Byske för att besikta Lourens och Fridas jobb på nyhuset. Och jag kan inte säga annat än att det kändes rätt så skönt att få vara helt själv i ett par timmar. Jag har varit ensam med Agnes hela veckan så lite egentid kändes välbehövt!

Gjorde upp en brasa, tände en massa doftljus och tog en lång dusch. Hårinpackning, manikyr och pedikyr har betats av så nu känner jag mig något piggare. Härligt härligt!

Nu är det idol...får inte missas!!! Min röst går i vanlig ordning till ALICE!

TREVLIG HELG på er!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Har inte koll på vad alla heter i Idol, så vem är Alice?? Är det den lilla mörka tjejen? I så fall tycker jag också att hon är bra, men min favorit åkte ut redan förra veckan. =( Jag tyckte att Linda P var klart bäst!!

2008-10-10 @ 21:06:56
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Annelie

Att gå och lägga sig kl 21 är tantvarning ;-)

2008-10-10 @ 23:36:41
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Annelie...asg I know!!! Men så har man ju passerat 30 nu oxå med akkt vad det innebär :)

2008-10-10 @ 23:44:25
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0