Jobbhelg :(

Gårdagens tripp till IKEA gav många & fina resultat. Ni skulle ha skådat den ÖVERBELASTADE bil som vi åkte hem i, haha. Trodde verkligen inte att jag skulle få plats på de ynka centimetrarna som var fria från hyllor, stora kartonger och massvis med påsar! Vilken tur att man är smidig som ett kyskåp. Men allt går :)!

Tyvärr så fanns inte två av sakerna som stog högst upp på shoppinglistan. Men det ser jag som ett chans att få åka upp snart igen. Tänk vad shopping kan göra för välbefinnandet!!!

Hoppas ni får en bra helg...själv så befinner jag mig inom låsta dörrar heeela helgen:(! Det känns verkligen inte som att jag har tid att jobba just nu!

...och för alla ni som är lite less på att aldrig på få tag på mig så kan jag avslöja att min splitter nya mobbe ligger på ladd just nu. Redo för att börja användas typ img :)!!! Jag har varit helt mobillös sedan förra helgen.

...och förstås ett  JÄTTEgrattis till Linda som fyller år idag...hurra, hurra, hurra!!! Här kommer en liten truddilutt till dig på den stora dagen:

 

Kommentarer
Postat av: Linda J

Det var den finaste sången jag fick på hela dagen...så söta!!! Och tackar tackar för fina presenten som kom i lådan...mkt uppskattat! Att du kom ihåg att jag gillade den doften, inget dåligt minne. Annars brukar dem ju säga att minnet blir sämre när man är över 30 =)...Lilly blev överlycklig för fina smyckesasken...hon mannekängade hela kvällen.

Vad shoppades det för kul på IKEA då?? Själv drar jag till Ullared imorgon...KUL!!!!

Ha det nice! Kram

2008-10-19 @ 19:25:58
Postat av: Sandra R

Så "synd" att du behöver åka tillbaka till IKEA igen. ;-)

Vad blev det för mobil?

2008-10-20 @ 09:48:44
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0