Coolaste bruden i coolaste brallorna!


Efter Agnes racerspurt i längd i sommar så behövs en rejäl upprustning av byxor i hennes garderob. Från ena dagen till den andra så var nästan alla hennes byxor bara för korta. Dessa godingar i bredspårig manchester inhandlades idag på min lunch och jag bara loooove them!!! Hur tuffa som hellst på! Funderar faktiskt på att inhandla ett till par i en större storleken bara för att det var så bra modell på dem! Ska fota dem på henne ngn dag så kommer ni att förstå varför jag gillar dem så mycket!

Har även fyndat dessa 2 nya jeans på tradera för endast 20 kronor paret. Det är rätt kurs!

De visade sig dessutom vara mycket finare i verkligheten än vad bilden visar.

Sen att gå på Lindex (där jag köpte hängselbrallorna) utan att plocka på sig mer än bara ett plagg är en mer eller mindre omöjlighet så därför så slank det förstås med lite annat smått å gott, som bl a denna:


Varför är det så mycket roligare att shoppa kläder i denna storlek än sin egen???
Min garderob skulle oxå behöva sig en upprustning!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha det verkar som vi har samma smak :-) Tror du att byxorna är för tjejiga för Knut?

2008-09-05 @ 08:19:15
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Jag vill också ha hängselbyxor åt Are - och mig (fast jag kan inte ha dem utan att få tantröv). Manchester är ett fantastiskt skönt tyg att ha på sig, passar bra på hösten också.

2008-09-05 @ 16:05:09
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0