Jag ger upp...

...farligt nära iaf!

Jag pratar förstås om jobbet, igen. Mina kollegor tycker att jag gör ett hästjobb...jag tycker själv att det känns som ett meningslöst tragglande mot ingenstans och jag är snart beredd på att överlåta "mitt problem" till någon annan som har mer ork. Min ork, eller snarare mitt tålamod, är tyvärr slut. Så frågan är...vem är villig att ta över??? 

Efter detta bittra inlägg så behövs något för att väga upp det tråkiga i mitt liv just nu. Vad passar då inte bättre än några nostalgibilder på vårat lillgull som iaf lyser upp mina dagar...





Kommentarer
Postat av: M

När du är dig själv, och så trevlig och go som du är så är det sant, du gör ett häst jobb. fast du kanske inte tror det. För varje gång jag träffat dig så har du alltid ett leende på läpparna, det gillas, så fortsätt med det du gör så länge du orkar vill säga.

2008-10-01 @ 11:09:36
Postat av: Sandra R

Går det inte att delegera lite av det tunga till någon annan? Inte allt men en del? Så att du orkar med både jobb, hem och familj.

Kram

2008-10-02 @ 09:47:02
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0