En envis rackare

Även om min gissning är den 22:e så tänkte jag att bebis dyker säkert upp idag...bara för att Jimmy börjat om att jobba och mammas (barnvaktens) påsklov är slut. Alltså, "minst passande" tidpunkt. För om Jimmy är ute och flyger så kan det dröja innan jag får tag på honom och ännu längre tills han kommer hem. Då missar han ju kanske hela förlossningen om det går snabbt. Nåja, ingen bebis i sikte ännu så än kan jag vara lugn :)!

Det har kommit in lite fler gissningar...kul!

Frida: 15:e
Martina: 18:e
Svärmor: 19:e

Anna B: 19:e, pojke.

Emma: 20:e, tidigt på morgonen, flicka.
Jimmy: 20:e, kl 7.00, flicka.
Pia: 20:e, kl 17.30.
Annelie: 21:a, flicka.
Vicktoria: 21:a, pojke.
Ida: 21:a
Lisa: 21:a, pojke.
Mamma & pappa: 22:a, flicka.
Jag: 22:a, flicka.
Nicke: 23:e, kl 22.30, flicka.

Linda J: 23:e 
Sandra R: 23:e
Jottan: 24:e, tidig morgon, flicka.
Linda B: Natten mot 25:e, pojke.
Anna W: 24:e, pojke.
Nattie: 25:e
Therese: 26:e, flicka, namn Sally Therese


Kommentarer
Postat av: Linda S

Den 24e blir det. Troligen känner du av tidigt på morgonen, så kommer bebis lite senare sen. Han kommer att väga 3800g som mest.

2009-04-20 @ 16:52:07
Postat av: Anna B

Hmm Tänk att bebben missade årets bästa dag att födas! Men jag håller mig ajour tack vare modern din! Lycka till nu, vännen! Kram anna

2009-04-20 @ 18:58:32
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Thyllan

Tack för gratulationen! Va gulligt! Å vilken fin blogg du har och otroligt fina bilder!

Vi får väl hoppas på att bebisen "ploppar ut" idag, då blir det en klok och vacker bebis med all säkerhet.. :-)

Tack än en gång och lycka till, när det nu än blir.

2009-04-20 @ 19:03:10
URL: http://thyllan.wordpress.com
Postat av: Veronica

Jag har inte vågat gissa än - men jag tror den kommer i veckan känns som att onsdag eftermiddag är en bra dag att födas på... Dvs 22:e den som lever får se... Lycka till och vi - mest Jennifer längtar och hoppas på en tjej. Hon tycker det föds för många kilalr nu:)



Kram

2009-04-20 @ 22:13:40
URL: http://jen-jon.bloggagratis.se
Postat av: Lisa

Nu börjar det vara dax att åka in va!!! Vi sa ju den 21 =)

2009-04-21 @ 13:01:02
URL: http://maltelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0