Fredagspyssel




...mitt alster :)! Visst är jag duktig, haha!

Efter dagishämtningen idag och före sovningen så hann vi med att pröva de nya pärlorna. Lyckan var stor! Jag vet inte vem av oss som tyckte att det var roligast...jag eller Agnes :)! Jag ÄLSKAR pyssel i alla former! Längtar dock tills hon blir lite, lite större och vi kan göra lite mer "avancerade" saker. Då kommer panduroräkningarna att göra Jimmy gråhårig :)!

Nä, nu ska jag fixa lite mat...det blir tacos i goda vänners lag!

TREVLIG HELG!

Kommentarer
Postat av: Linda S

Haha, såna planer hade jag för Melvin också, men han är INTE pysslig! Så nu hoppas jag på Ida... ;) Sen du, sen blir det feta panduro-räkningar här också!



Tycke rmig känna igen pärlorna, Biltema kanske? Jag köpte en jättehink där,men Melvin är inte så intresserad.... ;)

2009-04-17 @ 20:39:06
Postat av: Anna B

Tänk vad de små flickorna är pyssliga... Min dotter kanske skulle få praoa hos dig... :)

Ha det gott nu! Kram anna

2009-04-17 @ 21:50:40
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Tessan

Jag tycker du ska göra en sammanställning här av allas gissningar. Och jag hoppas att jag är ensam om min gissning OCH att du inte gör mig besviken! :)

2009-04-18 @ 00:26:44
URL: http://www.nogg.se/maltegunde

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0