Söt i massa gröt

Nu är första grötsmakningen gjord och att dömma av lillemans reaktioner så var det inte alltför illa :)! Han satt glatt och smaskade medans storasystern skottade in sked efter sked rågade med gröt. Ingen mjukstart här inte! Jag vet inte vem av oss tre som hade roligast.

...innan förödelsen! När vi var klara så var det gröt tamejfan ÖVERALLT
och sanering av bebis o närliggande ytor var oundvikligt!

Ikväll så har jag börjat lite smått att packa inför Stockholmstrippen på torsdag. Det är lite (läs MASSOR) mer grejer som ska med nu än innan vi hade barn och jag har en förmåga att vara väldigt omständig när det kommer till packning :)! Vanligtvis så brukar jag börja lååångt innan det är dax att åka så nu är jag riktigt sent ute för att vara jag. Det är mycket som ska med och jag är i vanlig ordning jättenojjig att jag ska glömma något viktigt.

Kommentarer
Postat av: Veronica

såå söt han är, ser lite fundersam ut...

2009-08-25 @ 07:12:05
URL: http://jen-jon.bloggagratis.se
Postat av: Linda S (kreativ)

Söt! :)



Jag har en superlång packlista på datorn som jag skriver ut inför varje tripp när man ska vara borta över natt! ;) En för Ida, en för Melvin, och en för oss vuxna. Från deo till blöjor.. S slipper man tänka själv! Plus att Micke kan packa o sen stryka från listan, även om jag gör huvudjobbet... :D

2009-08-25 @ 07:54:45
Postat av: Nattie

Kommer ni ner redan på torsdag?! Det visste jag inte =) Hur länge stannar ni?

Kram

2009-08-25 @ 09:38:11
Postat av: Maria

Efter alla våra småresor upp och ned i landet så har det slagit mig en sak! Huvudsaken jag har med mig: Mig själv, barnen, plånboken, mobilen... resten går faktiskt att köpa ifall det skulle ligga kvar hemma!



Hur länge blir ni i stockholm? Hoppas ni får det gott! Vem vet vi kanske ses på stockholms gator!



/ Maria

2009-08-25 @ 11:49:48
URL: http://miasvardag.blogg.se/
Postat av: Pia

Åååh, vilka fina bilder du lagt upp (speciellt i förra inlägget, även om en gröt-manne förstås var väldigt söt också!).



Jag funderar på att anmäla mig till abf:s fotokurs. Typ "hur du använder din systemkamera". Det behöver jag nog faktiskt lära mig.



Hoppas ni får det riktigt skönt i Stockholm. Kanske springer vi på varandra nånstans! :D



2009-08-25 @ 13:47:46
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0