Dan före dopparedan

Jädrans så effektiv jag har varit idag! Jag hann med nästan allt på min lista plus en hel del annat. Okej, skippade "lite" av städningen och tänkte överlåta resten till J, hehe. Img så har jag eventuellt funderat på att ta med mig Agnes och åka till kyrkan på fm. Ja ni läste rätt...KYRKAN. Det hör verkligen inte till vanligheterna vill jag lova men en kör ska sjunga julsånger vilket kan vara rätt så mysigt dagen till ära. Agnes har dessutom aldrig varit i en kyrka så det blir nog kul för henne. Jimmy han lär jag inte få med mig :)!

GOD JUL PÅ ER!!! Hoppas ni får en riktigt mysig dag med era nära o kära!

                                                               

 

                                               


Kommentarer
Postat av: Tessan

Du, vi trodde ju inte att vi skulle få med oss Jimmy till Globen och kolla på Schlagerfinalen heller och se vad som hände sen! =) Så du kanske ska akta dig för att ta med honom till kyrkan.... Det räcker nog med att han blev schlagerbiten för livet. =)

2009-12-23 @ 17:04:35
URL: http://www.nogg.se/jerry
Postat av: Tessan & Jerry

GOD JUL önskar jag & Jerry!

2009-12-23 @ 21:20:38
URL: http://www.nogg.se/jerry
Postat av: Jottan

Du är den absolut första som någonsin sagt att vi är lik varandra Emil och jag!



Hoppas ni haft en kanonkväll!

2009-12-25 @ 09:40:58
URL: http://jottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0