Tuttfri!

För drygt en månad sedan så kom Agnes, på eget initiativ, på att hon skulle sluta med tutte (napp). Detta trodde jag knappt var möjligt då hon varit som besatt av den det sista året och jag tänkte faktiskt när hon sa detta att det här kommer a-l-d-r-i-g att gå. Men är det något vår lilla dam har så är det en väldigt stark beslutsamhet. När hon bestämt sig för något så är det så. Punkt! Bortsett från två korta återfall den första veckan som varade knappa timmen så har hon fixat det utan gråt & tandagnisslan!

Mitt scenario över hennes avslut med tutten var det värsta tänkbara. Gråååååt, jobbiga nattningar, många uppvak på nätterna mm mm mm. Jag är så himla glad att det gått så smärtfritt för nu vågar jag faktiskt, efter en månads uppehåll, tro att tuttiden är över! 

Så idag när Jimmy kommer hem från så bär det av till stan. Där ska hon få lämna in tuttarna på affären och välja en leksak som belöning. Det ska bli mycket intressant att se vad hon tar bestämmer sig för. Jag har satt en övre gräns för vad det får kosta men i övrigt så får hon ta vad hon vill.



Jag tänkte även försöka beta av några av de julklappar som jag har kvar när vi åker in till stan. Fast jag lär ju definitivt inte vara ensam om den saken så vi får se hur mkt jag/vi pallar!

Ikväll så är det inget idol, buhuu :(! Vad ska man hitta på då??? Skaffa sig ett liv kanske?

Vad ska ni göra denna fredagskväll?  


Kommentarer
Postat av: Jottan

Precis som här då.

Imorse undrade Pelle vad vi skulle hitta på ikväll nu när Idol är slut.

Dax att börja om att umgås igen och se folk.

Annars står det nog Leos Lekland på agendan i helgen, ja... och baka tills kalaset nästa vecka. Vi har ju en tös på 1 år nästa vecka.



Men vem är egentligen toksugen på fika på juldagen?

2009-12-18 @ 15:08:11
URL: http://jottan.blogg.se/
Postat av: Sarah

Imponerande med tutten verkligen....och att hon bestämde det själv oxå.

Det tror jag aldrig kommer att ske här....visserligen nåt år kvar, men hon ääälksar tutten!

2009-12-18 @ 16:40:46
URL: http://mosar.blogg.se/
Postat av: linda j

här blivit det grillat ikv...mums!!

2009-12-18 @ 17:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0