Flottsoppa

Ikväll så har vi varit hos svärmor som bjudit på köttsoppa. Där var det fullt ös med en massa hundar och massa barn som alltid när vi är där. Det var kul att träffa Martina och Valle som är på norrländsk mark igen!

Eftersom köttsoppa inte är helt okej i matväg för mig just nu så fixade jag ihop en egen soppa när jag kom hem. Min absoluta favoriträtt just nu som jag aldrig verkar bli less. Jimmy kallar den för flottsoppa och helt fel har han inte för den innehåller bl a massa parmesanost, grekisk vitlöksost (färskost), lök, broccoli, minst ett paket stekt finklippt bacon och vispgrädde! MUMS!!!

                                   

Kommentarer
Postat av: Lisa

LCHF för hela slanten!!

2009-12-30 @ 08:18:29
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Frida

Later smumsarns det dar du!

Hoppas ni har det bra och att snoandet har lagt sig lite vid det har laget. Kramar fran Sydafrikt!

2009-12-30 @ 17:10:38
Postat av: Annelie

Låter som den där fettdieten :-)

2009-12-30 @ 23:17:42
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0