Lite golukt...

Jag har köper väldigt, väldigt sällan parfymer. Detta trots att jag använder en liten dutt i princip dagligen dags. Det är vid utlandsresor som det kan slinka ner en & annan eller om Jimmy överraskar med en när jag fyller år. Nu har jag iaf hittat en doft som jag bara måste köpa!!! Det kan jag faktiskt unna mig nu när lönen för mitt slit över jul & nyår har landat i plånboken.

Hur som hellst så gick jag på stan igår för att köpa den. Tyvärr så blir jag så dumsnål när jag står i butiken med den lilla, lilla flaskan i handen och skådar prislappen. Guuud vad trist det kändes att måsta betala så "mycket" för så liten mängd. Nej, jag kunde bara inte! 

Så istället...in på tradera igår kväll och kolla...

 
....nu är detta kit mitt :-)! Ett helt sprillans nytt kit till mindre än en fjärdedel av priset på affären. Say no more!

Kommentarer
Postat av: kreativ-linda

Nämen gud vilket fynd!! :) Önskar jag kunde dofta på sidan här ;) Känne rinte till doften nämligen. Fin förpackning är det iaf, sånt lockar mina ögon när jag ska sniffa! :)

2009-02-01 @ 13:06:00
Postat av: Annelie

Tradera är guld. Och gift. På samma gång.

2009-02-01 @ 13:18:10
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Lena

Vad skulle man göra utan Tradera ;-)

2009-02-01 @ 13:49:41
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Anna B

Vilket fynd! Har aldrig doftat på denna...vad luktar det, förutom gott då?

Kram Anna

2009-02-01 @ 15:22:11
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Linda J

Nedräkningen har börjat...två veckor kvar tills ni kommer...så kul!!

Hoppas du har överlevt en helg på jobbet och att ni mår bättre. Vi hörs i veckan ! Kram

2009-02-01 @ 17:22:52
Postat av: Linda J

Shopping ska det bli...utan barn. Det är vi väl värda!! Jag behöver lite nya kläder kan jag lova...ja, du vet ju hur det är. Packa med badkläder...finns ett kul badhus o Högdalen som de kan åka till. Lilly älskar det!!

Bestäm du plats för shopping...Haninge, Farsta eller stan. LÄNGTAR!!!!! KRAM

2009-02-02 @ 16:21:25
Postat av: Tessan

Du var ju verkligen urkass på utmaningen, så nu får du en ny chans. =) Du har en ny utmaning i min blogg!!

2009-02-02 @ 19:09:17
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Tessan

Ja, men du fick ju lite annat att tänka på också efter den första utmaningen, så det är klart att den inte var prio 1. Ska bli kul att se vad du har för 6:e bild i 6:e mappen. =)

2009-02-02 @ 23:07:50
URL: http://www.nogg.se/maltegunde

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0