Städdag å lortgris

Idag har jag haft en riktigt välbehövlig städdag. Vi får Stockholmsbesök ikväll som ska bo här en vecka och sängen i vårat gästrum var knappt synbar av allt skrot som lastats in där! Passade även på att ta övriga rum i huset då jag liks var igång. Agnes fick roa sig med pappan och bilden avslöjar nog vad de pysslat med...




...Agnes gamla vagga dammades av idag. Den minsta gästen i sällskapet ska få sova i den är det tänkt. Men guuud vad nostalgiskt det kändes att ta fram den.

Annars så har helgen varit riktigt bra. Klinikfest, shopping, hockey, melodifestival, socialt umgänge och uppvaktning av mamma har bland annat hunnits med. I min almanacka stod jobbjobbjobb men det fick jag som ni vet stryka ut!

Hoppas att eran helg oxå har varit bra!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fast jag tycker nog att det är du som ska lära flickan att sminka sig i alla fall. Det här säger jag bara för att hon inte kan läsa ännu... men det är inte riktigt rätt skuggningar där... Kanske kan vi komma på en annan hobby åt din man? ;)

2009-02-22 @ 21:51:27
URL: http://jennyfalukorv.blogg.se/
Postat av: Tessan

Nä, han heter faktiskt JERRY Sunesson! =) Hans pappa heter ju Sune, så därför kallar vi Jerry för Sunesson. Du, det är nog tur att du inte jobbar längre om du ska hinna med allt som händer på din fritid. =) Hälsa nollåttorna!!

2009-02-22 @ 22:02:06
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Anna B

Det låter ju som en toppen helg! Här har det varit fest, ta det lugnt efter den, haft söndagsgäster... Alltså ganska lugnt med trevligt! HA det gott, J! Kram anna

2009-02-23 @ 07:08:38
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0