Lediga torsdag...

Igår så var det dags att fira kusin "Ajja" som fyllde 3 år. Gud i tider så stora våra småbrudar har blivit! Jag hade skickat in Anja i tidningen (klicka på länken) som en liten suprice men typiskt nog(!) så hade Sandras prenumeration gått ut just precis igår så de hade inte sett den. Snacka om bad tajming!!!

...födelsedagsbarnet!

...dessa två är hopplöst omöjliga att få med på bild!!!

Idag så har termometern faktiskt - kors i taket - visat på human temperatur. Vi har haft -13 grader på fm vilket känns som evigheter sen sist! Så på med kläderna och ut i det "värmen"! Det kändes gudomligt med lite frisk luft efter sista dagarnas inomhusvistelser.

Kartongen med yttepyttekläderna från Agnes åkte fram från förrådet idag. Jag har gått igenom vad som kan användas igen och vad som behöver inhandlas inför nästa bebbe. Måste ju börja shoppa lite snart så fatt klädförrådet är komplett inför april.

Som ni ser så hade jag en liten hjälpreda...


ALLT skulle förstås prövas...


Nä nu väntar paketering av kläder som jag sålde på tradera igår. Trååååkgöra! Men det känns ändå helt ok med tanke på att jag fick betydligt mer än väntat för dem :)!!!

Kommentarer
Postat av: kreativ-linda

Kul att du gjort bra affärer på tradera :) Kul oxå att du visar bilder. Tycker gluggen är jättesöt på Agnes! Tror Ida får så hon oxå, tänderna är än så länge väldigt glesa! :)

2009-02-19 @ 15:40:36
Postat av: Anna B

Prinsessan! Hon är verkligen go! Fina bilder som vanligt J! Kram Anna

2009-02-19 @ 18:01:44
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: tina grabo

haha -13 = värme=) nä johanna det är snorkallt då ler



(ja jag bor snäppet längre ner än du(under vänern),vi är inte lika härdade här nere garv vi hade faktiskt minus 12 grader häromnatten brr)

2009-02-20 @ 12:18:45
Postat av: Emma

Hej, det var kul att se er igår! Att Anja blivit 3 år, det känns som att hon nyss föddes. Det är inte föränn man får barn man inser att man blir äldre själv :-)



Ha en trevlig helg!

2009-02-20 @ 21:09:52
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0