Fredag

Gud vad kul med så många åsikter om tofflorna!!! Det verkar som giraffdojjorna kammade hem flest röster och de var faktiskt en av mina favoriter oxå :)! De och nr 3 (och egentligen alla de andra oxå för den delen). Vi får se vilka jag beslutar mig för i slutändan!

På tal om shopping så hade vi en tjejdag på stan i förrgår. Ja namnlösa tvåveckors lilleman hängde självklart oxå med. Jag lämnade Agnes på dagis för första gången utan att åka till jobbet och det kan jag lova er kändes bra konstigt. Att lämna henne där, åka hem o äta frukost i lugn å ro för att sedan följa med brudarna på shopping. Men så kommer det att vara framöver så det är bara att försöka vänja sig. Då syftar jag inte på shoppingen utan på att lämna henne på dagis utan att åka och jobba ;)!

Bland annat så shoppades denna som blev MYCKET uppskattad av fröken Hello Kittyfanet...



Och den har redan blivit invigd då killarna tog barnen med sig till äventyrsbadet i Piteå igår. Succe, succe som vid förra besöket!

Igår så träffades "gammbrudarna" på kyrkogården för att tända ljus på Annas grav. Det kändes så konstigt att stå vid en grav och uppvakta en vän på hennes födelsedag. Konstigt och grymt overkligt. Hade någon sagt till mig för några år sedan att vi skulle få uppvakta någon av våra kompisar på dennes 30-års dag på en kyrkogård så hade jag aldrig trott att det var möjligt. Det är bara att åter konstatera att livet är inte rättvist!!!

Dagen har bjudit på det härligaste vintervädret. Vi packade alla kidsen och gick till pulkabacken. Agnes drog typiskt nog omkull på första åket och blodet rann ordentligt ur både näsa och mun...stackarn! Så efter kraschen så dissade hon pulkan och åkte på rumpan istället. Men det gick ju bra det oxå :)!

Nu väntar en välbehövlig siesta på soffan. En väldigt sen gårkväll och ett riktigt tidigt uppvaknande (arg lilleman) idag har satt sina spår i kropp å knopp. Måste ladda batterierna inför en förmodligen sen kväll igen...

....TREVLIG HELG på er!

Kommentarer
Postat av: Anna Wrangensten

Den baddräkten ska inhandlas till Iza snart :).. Såå söt! Ha en bra helg! Kram Anna W.

2009-02-27 @ 20:23:06
Postat av: Anna B

Åh den baddräkten var otroligt fin! Hoppas att du får en skön helg! kram Anna

2009-02-27 @ 21:10:32
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0