Utmanad...

...av Therese!

Utmaningen innebär att man tittar i sitt bildarkiv, letar upp den sjätte mappen och sedan i denna mapp väljer den sjätte bilden. Sedan ska man dessutom berätta lite om bilden.

Så här kommer den...6:te bilden i 6:te mappen, voila:



Det är Sandra (Jimmys syster) som jag inte riktigt vet vad hon har för sig på dansgolvet?!! Sjunger? Visslar? Ja kul som 17 hade vi iaf denna lördagskväll för många år sedan. Vi började kvällen med bowling i Jakan och fortsatte sedan vidare på krogen. Sådana här partaj kan jag verkligen sakna ibland!

Jag ska även skicka vidare denna utmaning till 6 andra så då vill jag förstås veta vad 6:te bilden i 6:te mappen föreställer hos Marie, Linda J, Lisa, Sandra R, Linda S & Emma (kan inte länka pga lösenordsskydd)!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad bra! Och vad snabb du var! =)

2009-02-03 @ 00:15:12
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Anna B

Den var mycket roligare än när jag kollade i mitt arkiv... ;) Kram Anna

2009-02-03 @ 07:14:02
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: kreativ

Hej!



Jag väljer att hoppa över, då vi ska formatera om min dator och har "grejerna" lite här o var pga detta. Men roligt att du tänkte på mig! :)

2009-02-03 @ 13:21:04
Postat av: Pia

Gillar bilden starkt! :D

Kul utmaning för en gångs skull... :)

2009-02-03 @ 23:34:19
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0