Glädje

Måste börja med att tacka er för alla otroligt fina kommentarer jag fått om våran mardrömshändelse! De uppskattas och värmer i hjärtat ska ni veta!!!

Sen blev jag så himlarns glad när jag hittade den här till mig på Annas blogg!



Reglerna kring denna utmärkelse är att lista fem saker jag inte kan vara utan & skicka den vidare till någon annan.

5 saker jag alltså inte kan vara utan:
1. Kärlek från vänner och familj!
2. Min KÄRA kamera!!!
3. Handväskan (tragiskt va, men där har jag nästan hela mitt liv)
4. Datorn (oxå tragiskt)
5. Min mobil (lika tragiskt här)


Jag skickar utmärkelsen vidare till:

Sandra...inte av den anledningen att hon härom dagen gav mig en finfin utmärkelse utan för att hon en underbar cybervän som alltid kommer med stöttande o kloka ord. Hennes son är lika gammal som Agnes och det är så roligt att följa deras igenkännande vardag med faser som våra små går igenom och som vi som föräldrar måste bemöta på bästa sätt. Sandra är oxå en tjej med en jädra kämparglöd och besitter en vilja och motivation som jag sällan skådat! Sen gillar jag förstås hennes underbara foton!
Just därför så får du den här utmärkelsen av mig!   


...den jag fick av Sandra! Hon skriver..."Skickar vidare den till Johanna som skriver en härlig blogg om sitt liv och bidrar med de mest ljuvliga bilder på sin omgivning".
Tack så mkt vännen :-)! 

Det är sånt här som gör bloggandet lite extra roligt. Att få feedback och veta att folk som läser uppskattar det jag skriver. För mig funkar bloggen som en ventil, att få dela med mig av våran vardag...i både glädje o sorg.  

När vi ändå är inne på massa "tacktal" så får jag ju såklart inte glömma bort att tacka syster Therese för den mycket upskattade presenten till Agnes som vi hittade i brevlådan i afton. Ett paket med filmer, böcker och pyssel var som en skänk från ovan till våran lilla sjukling! Och nu slipper jag ju dessutom höra på mumintrollens uttjatade röster...JIPPI!!! Thank u!

Nu tror jag att jag har tackat klart för idag...

TREVLIG HELG!

Kommentarer
Postat av: kreativ-linda

Javisst känns det underbart att få feedback!! :)



Vad roligt med ett pysselpaket! :)

2009-01-30 @ 23:51:06
Postat av: kreativ-linda

Jag hade inte ett jätteberg, men många stora påsar var det. Gick dock ganska snabbt, la nog bara ner ett par timmar på allt. Nån dag ska jag sortera efter storlek också på det som ska sparas, nu gjorde jag mest grovrensningen. :)

2009-01-31 @ 00:27:09
Postat av: Anna B

Grattis, de är du verkligen värd! Kram Anna

2009-01-31 @ 09:20:22
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Pia

Oj, vilken chock! Jag hade helt missat vad ni varit med om och läste allt nu. Så fruktansvärt hemskt! Jag fick tårar i ögonen av att läsa. Men också så underbart att det har gått bra! Jag hoppas också att det var som doktorn sa och att det aldrig kommer att hända igen.



Massor med kramar till er!

Pia

2009-01-31 @ 13:20:55
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Tessan

Varsågod! Kul att presenten var uppskattad!

2009-01-31 @ 15:55:45
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Sandra R

Massor med tack för utmärkelsen! Jag blev så glad att ögonen tårades och så lyfte kroppen från stolen.

Hoppas ni haft en fin helg. Kram och tack igen.

2009-02-01 @ 21:41:21
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0