Stillat shoppingsug

I november så låg shoppingen närmast nere bortsett från något enstaka litet köp. December månads shopping bestod till 99% av julklappsinköp och i denna januarimånad så har nada-noll inhandlats hittills (ja, någon traderaauktion då). Detta har resulterat i att shoppingbegäret har gjort sig påmint alltför ofta den sista tiden. Mitt växande omfång har också bidragit till att garderoben ekat en aning efter kläder som passar en rund mage. Detta måste förstås åtgärdas vilket jag tog tag i idag :-)! 


Resultatet av shoppingrundan blev mucho bra och innehållet i påsarna var faktiskt nästan enbart till MIG! Jag var så nöjd innan jag gick in i den sista affären att jag inte köpt något barnplagg som på något underligt sätt alltid lyckas slinka ner under mina statsrepor. Men detta sprack alltså iom denna sista butik jag besökte. Vissa plagg jag springer på kan jag bara inte motstå att köpa!


...denna "mirakelkräm" (eeeh?) ska tydligen effektivt motverka bristningar. Detta är något som jag verkligen synar då jag inte tror att man kan motverka uppkomsten av bristningar med diverse smorsel. Däremot så känns det onekligen väldigt skönt att smörja in den växande kulan så den blev en av sakerna som åkte ner i mina shoppingkassar idag! Bodyshopdamen försökte först pracka på mig en yttepyttetub med en svindyyyyyr creme som skulle vara kanon för att motverka bristningar men den fick hon allt behålla.

När vi ändå är inne på shopping...
MINA SENASTE TRADERAFYND:


...bägge plaggen är i pyttezise och självklart från härliga 70-talet.


...även dessa manchesterbrallorna till Agnes är ett drygt 30 års gammalt fynd.
  


...helt ny & oanvänd sommardress till Agnes för en struntsumma :-)!  

Jag har sagt det förut och jag säger det igen...vad lite shopping kan göra för själen :-)!!!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag är också shoppingsugen, men får inte lön förrän om 1 vecka... =/ Dom där Body Buttrarna är jättebra!! Men huruvida dom motverkar bristningar har jag ingen aning om. Lite hjälper det kanske med smorsel. Var det den gamla vanliga Body Shop-damen?? =)

2009-01-22 @ 00:43:08
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Annelie

Jag tror inte den motverkar så mycket bristningar, men den är garanterat skön! Har själv en med kokosdoft :-)

2009-01-22 @ 02:19:07
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Nattie

Åh Body shops body buttrar är lovely! Jag har själv köpt Brazil nut tills vi åker på semester =)

2009-01-22 @ 10:29:47
Postat av: Pia

Åh, jag vill också shoppa! Men jag har noll kronor... :(

Härligt att du handlade åt dig själv. Men jag undrar? Visst handlade du nåt mer än body butter?



Ha en trevlig dag!

Kram, Pia

2009-01-22 @ 12:47:24
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej.

Jag använde den body buttern under min senaste graviditet och jag fick inga bristningar. Om det beror på hud cremen eller inte, vet jag inte, men jag intalar mig att den hjälpte lite iaf.

kram marie

2009-01-22 @ 15:48:47
URL: http://mkfitness.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Jag håller med om shopping!

Hoppas allt är bra med er och att vi alla kan ses snart igen.

KRAM

2009-01-22 @ 17:52:19
Postat av: Sandra R

Kul med shopping! Jag använde den krämen på min mage under graviditeten och fick inte en enda bristning. Om det berodde på krämen eller min hud vet jag inte. Ska använda igen om det blir aktuellt.

Härliga plagg till bebis och Agnes. :-)

2009-01-23 @ 09:31:37
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Frallan

Jag inhandlade den där dyra krämen jag, men med min mages hjälp kan du säkert hitta någon bortglömd skatt i Amazonas djungler... Dom säger att det är ärftligt, men det vette faen. Ja tror väl att det är ytterligare ett sätt att straffa oss kvinnor bara för att vi tuggade i oss av äpplet på den gamla goda tiden..

2009-01-24 @ 14:38:30
URL: http://jennyfalukorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0