Nästan på benen igen...

Efter drygt två dygn med maxad alvedonkonsumtion, horisonalläge i soffan/sängen och minsta möjliga ork så kan jag lugnt säga att jag är LESS! Less över allt jag skulle vilja göra här hemma men inte orkar och frustrerad över den semesterdag som jag blev "tvungen" att offra igår för att slippa en bitter karensdag. Jag är oxå suris över alla helgens planer som måste ställas in pga av denna skitförkylning och min uteblivna energi *gaaah*!

Idag är första dagen som jag känner att mina ben orkar med ett par timmars upprätt tillstånd. Govädret ute bara skrek efter oss att komma ut. Bara för en liten stund så ny energi fick tas in i form av frisk luft. My good så ljuvligt det var med en stunds utevistelse! Skönt men totalt utmattande. Jag fattar bara inte hur man kan bli slut så snabbt! Men det var det värt!




...vilken tur att svartvitt tar bort grådassig ansiktsfärg :-)! Men jag känner mig som värsta pinglan idag jmf med de gångna dagarna med svintofrilla, pyjamasbrallor o med en ansiktsfärg bortom alla färgskalor. Svärfar var förbi en av mina krassligaste dagar och ifrågasatte "hur du ser ut...å vad f*n har du på dig" när han såg mig, haha! Lite vanliga kläder o en dutt mascara kan göra underverk för måendet!


...kolla vad fint vi har idag!

Trevlig helg på er....

Kommentarer
Postat av: Annelie

Underbara bilder som vanligt.

2009-01-09 @ 17:37:45
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Anna B

Det var himmelskt ute idag! Det var helt fantastiskt... Det är bara att njuta av sådana dagar, fastän förkylningen drar ner humör och ork. Ha det gott i helgen, J! kram anna

2009-01-09 @ 17:37:53
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Malin

Härliga bilder du knäpper Johanna!



Och vilken skön kommentar av din svärfar!! Fick mig att skratta!! Haha!



Skönt att du mår bättre nu! Vila nu upp dig under helgen (hoppas att du är ledig och slipper jobba!).



Kram



/Malin (mamma till Elise)

2009-01-09 @ 19:51:58
Postat av: Nattie

Skönt att höra att du mår bättre =) Hoppas du får en bra helg! KRAM

2009-01-09 @ 23:02:08
Postat av: Frallan

Jag tror du har smittat ända hit till Borås... kolla själv på min blogg hur vi sitter nu hela helgen :(.



Ni har det verkligen vacker därute, förstår frustrationen av att inte orka ta sig ut!! Här är gräset grönt och den enda snödag vi hade rann genom våra granris som smält smör i solsken! Hoppas du mår bättre snart!

2009-01-10 @ 01:48:56
URL: http://jennyfalukorv.blogg.se/
Postat av: Frallan

Jag tror du har smittat ända hit till Borås... kolla själv på min blogg hur vi sitter nu hela helgen :(.



Ni har det verkligen vacker därute, förstår frustrationen av att inte orka ta sig ut!! Här är gräset grönt och den enda snödag vi hade rann genom våra granris som smält smör i solsken! Hoppas du mår bättre snart!

2009-01-10 @ 01:54:02
URL: http://jennyfalukorv.blogg.se/
Postat av: Frallan

Oj då, det var inte meningen! DET VAR INTE MENINGEN!!!!

2009-01-10 @ 01:54:39
URL: http://jennyfalukorv.blogg.se/
Postat av: Sarah

Haha! Ungefär som när jag kom till en badstrandsfest en sen sommarnatt i ungdomens dar och det första som händer är att en full kille raglar fram, glor stint på mig och utbrister: "Fan vad FUL du är!" och raglar bort :-D

2009-01-11 @ 21:15:23
URL: http://spaggl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0